III edycja konkursu „Laury Uczelni” przedłużona!
Data utworzenia: 5 października 2021r.

Szanowni Państwo,
informujemy, że termin nadsyłania zgłoszeń do tegorocznej edycji plebiscytu pt. „Laury Uczelni” zostaje przedłużony do 11.10.2021 r. do godziny 10:00!
Jak co roku, głównym celem konkursu jest wyłonienie spośród społeczności akademickiej Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu najlepszego/najlepszą:
- studenta/studentkę
- nauczyciela akademickiego
- organizację studencką
- pracownika administracyjnego
- instytucję współpracującą z Uczelnią.
Aby dokonać zgłoszenia kandydata, wystarczy przesłać skan uzupełnionego formularza zgłoszeniowego na adres: dzial.promocji@uczelniaoswiecim.edu.pl
WAŻNE! Formularz zgłoszeniowy wymaga podpisu osoby zgłoszonej do plebiscytu.
Wszystkie osoby oraz instytucje zgłoszone do konkursu, które przejdą weryfikację formalną, wezmą udział w głosowaniu internetowym, na specjalnie przygotowanej do tego celu platformie.
Zwycięzcami, każdej z kategorii zostaną kandydaci z największą liczbą głosów, którzy podczas uroczystej gali otrzymają nagrody w postaci statuetki Lauru Uczelni.
Dokładna data gali podana zostanie w późniejszym terminie.
Regulamin oraz wymagane dokumenty dostępne są poniżej:
REGULAMIN KONKURSU LAURY UCZELNI
Zał. nr 1 do Regulaminu – FORMULARZ ZGŁOSZENIA KANDYDATA
Serdecznie zapraszamy!