Druki do pobrania
Druki do pobrania – podania do Rektora
Podanie do Rektora o ponowne rozpatrzenie sprawy
Podanie do Rektora w sprawie odwołania od decyzji Dyrektora Instytutu
Wniosek o duplikat legitymacji
Wniosek o urlop krótkoterminowy/ długoterminowy
Zwrot opłat w związku z rezygnacją
Wznowienie studiów – podanie do Rektora
Podanie do Rektora – Przeniesienie do MUP z innej uczelni
Podanie do Rektora – Przeniesienie z MUP do innej uczelni
Druki do pobrania – podania do Dyrektora Instytutu Nauk o Zdrowiu
Podanie do Dyrektora Instytutu
Podanie o powtarzanie seminarium dyplomowego
Wniosek o Indywidualny Tok Studiów
Oświadczenie ws. zmiany danych osobowych (Zarządzenie 58 – 2018 ws. wzorów oświadczenia zmiany danych osobowych)
Zgoda na przeprowadzenie badań sondażowych
Zgoda na udostępnienie dokumentacji medycznej
KARTA ITS DO POBRANIA W SEKRETARIACIE INSTYTUTU NAUK O ZDROWIU
Inne druki do pobrania związane z:
- procesem dyplomowania – znajdziesz tutaj
Dla Dydaktyków
WNIOSEK O PROWADZENIE ZAJĘĆ W FORMIE ZDALNEJ
Uchwala_34-2022_ws._zm._Regulaminu_e-learningu_zal._do_uchwaly_81-2019_z_pozn._zm.-1
Zal._do_Regulaminu_e-learningu_-_Wniosek_o_wyrażenie_zgody_na_realizacje_e__zajec-1
PROCEDURA ODWOŁANIA/ZMIANY TERMINU ZAJĘĆ
Zarządzenie 115-2020 ws. wprowadzenia Procedury zmiany terminu zajęć oraz konsultacji
Procedura_zmiany_terminu_zajęć lub_konsultacji
Załącznik_nr_1-formularz odwołania, zmiany terminu zajęć
Załącznik_nr_3-oświadczenie o realizacji zajęć
WNIOSEK DOT. WYJAZDU NA KONFERENCJĘ
ROZLICZENIE KOSZTÓW PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ
Załącznik nr 1 do Regulaminu – Wniosek o wydanie polecenia wyjazdu służbowego
Załącznik nr 2 do Regulaminu – Umowa dot. używania samochodu prywatnego do celów służbowych
Załącznik nr 3 do Regulaminu – OŚWIADCZENIE O ZAPEWNIONYM WYŻYWIENIU