MUP Oświęcim >
KOSZ >
Ogłoszenia >
Szanowni Państwo! W imieniu Władz Uczelni, uprzejmie prosimy o zaniechanie wizyt na Uczelni – Uczelnia jest zamknięta dla osób postronnych. W przypadku pilnych spraw, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Sekretariat nieczynny w dniu 12.05.2022 r.
Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II – dr Grzegorz Sroka
Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
Zarządzenie 105-2022 ws. ustalenia Dnia Rektorskiego w dniu 31.10.2022
Zmiana godzin pracy sekretariatu - 28.05.2022 r.
Sekretariat w dniach 09.09.2022 r. oraz 12.09.2022 r. nieczynny
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III - mgr Ernest Pietrzak
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu 26.03.2022 r.
Przeniesienie terminu konsultacji - mgr Artur Pelo
Zmiany w zajęciach z dr K. Małysą
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - mgr Dagmara Wiercińska
Przeniesienie terminu konsultacji - mgr Monika Wróbel
Zmiana terminu konsultacji - mgr Joanna Miłoń
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II – mgr Ernest Pietrzak
Odwołanie zajęć kierunek Zarządzanie rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
Odwołanie zajęć kierunek Finanse i rachunkowość rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
Sekretariat nieczynny - 20.07.2022 r. - 05.08.2022 r.
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
WF ogólnouczelniany - zaliczenie przedmiotu przez uznanie innych form zajęć
Szkolenie BHP - aktualizacja
Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - mgr Monika Wróbel
Sekretariat nieczynny - 17.06.2022 r.
Sekretariat nieczynny - od 14.04.2022 r. do 19.04.2022 r.
Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II grupa II - mgr Artur Pelo
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Anna Jonkisz - Zacny
Przeniesienie zajęć FIR st stacjonarne rok II - dr Łukasz Dąbek
Sekretariat nieczynny - 02.05.2022 r.
Sekretariat nieczynny - 02-06.09.2022 r.
Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok III - dr inż. Krzysztof Holak
Przeniesienie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok III - dr inż. Krzysztof Holak
Sekretariat nieczynny w dniach 02-03.06.2022 r.
Podbijanie studenckich legitymacji - dyżur dla studentów niestacjonarnych
Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
Zmiana godzin konsultacji - mgr Anna Jonkisz - Zacny
Zmiana godzin zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - mgr Dagmara Wiercińska
Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I - mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Joanna Miłoń
Zmiana godzin zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
Podbijanie studenckich legitymacji i dyżur dla studentów niestacjonarnych
Decyzje Dyrektora Instytutu Informatyki - obrony inżynierskie na kierunku Informatyka 2021/2022
Informacja dot. zapisów na zajęcia z Wychowania Fizycznego w 2 sem. studiów roku akademickiego 2021/2022
Sekretariat nieczynny w dniach 22.12.2021 - 27.12.2021
Zmiana godzin zajęć Informatyka rok II st. stacjonarne - dr Hafedh Zghidi
Zmiana godzin zajęć FIR rok III st. stacjonarne - dr Maciej Mączyński
Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
Zmiana formy zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
Zmiana formy zajęć FIR st. stacjonarne rok III - dr Marek Niechwiej
03.03.2022 r. - Sekretariat nieczynny
Zmiana sal - Mechatronika rok I, II i III - 15.01.2022 r. - aktualizacja
Decyzje Dyrektora Instytutu Informatyki - obrony inżynierskie na kierunku Informatyka 2021/2022 II termin
Zmiana sali - Informatyka st. niestacjonarne - 15.01.2022 r. - aktualizacja
Zmiana godzin pracy w dniu 22.01.2022 r. - Sekretariat Instytutu Informatyki
Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I i II - mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
Zmiana godzin dyżurów - mgr Dagmara Wiercińska
Zmiana formy dyżuru - mgr Artur Pelo
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Ernest Pietrzak
Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III - mgr Ernest Pietrzak
Odwołanie zajęć FIR st. niestacjonarne rok II - dr Sylwia Kołakowska
Zmiana formy zajęć I FIR st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - dr Grzegorz Sroka
Odwołanie zajęć I FIR st. stacjonarne - dr inż. Katarzyna Pantoł
Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I - dr Grzegorz Sroka
Zmiana terminu zajęć oraz formy zajęć FIR rok II st. niestacjonarne- dr inż. Sylwia Kołakowska
Odwołanie zajęć I Informatyka st. stacjonarne – dr inż. Katarzyna Pantoł
11.03.2022 r. – Sekretariat nieczynny
Zmiana formy zajęć I FIR st. stacjonarne - mgr Monika Wróbel
Zmiana formy zajęć I Informatyka st. stacjonarne – mgr Monika Wróbel
Odwołanie zajęć Informatyka st.stacjonarne rok III - mgr Monika Wróbel
Odwołanie zajęć rok III Mechatronika st. niestacjonarne - dr inż. Jarosław Bednarz
Odpracowanie zajęć rok III Mechatronika st. niestacjonarne – dr inż. Jarosław Bednarz
Zarządzenie 126/2021 ws. czasowego wprowadzenia realizacji zajęć w formie zdalnej
Zmiana terminu oraz formy zajęć FIR rok II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Zmiana godziny oraz formy zajęć Informatyka rok IV st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Zmiana terminu dyżuru - mgr Joanna Miłoń
Aktualizacja harmonogramów sesji poprawkowej
Harmonogramy egzaminów i dyżurów w trakcie sesji i sesji poprawkowej w semestrze zimowym roku akademickim 2021/2022
Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich
Odwołanie zajęć Finanse i Rachunkowość st. niestacjonarne rok II - mgr Ernest Pietrzak
Odwołanie i odpracowanie konsultacji - dr Sylwia Kołakowska
Odwołanie dyżuru - dr Sylwia Kołakowska
Przeniesienie zajęć FIR I rok st. stacjonarne - dr Łukasz Dąbek
Zmiana formy dyżuru - mgr Anna Jonkisz-Zacny
Zmiana godziny zajęć Informatyka rok III st. stacjonarne - mgr Jolanta Okarmus
Dyżury Koordynatorów ds. Praktyk Zawodowych
Sekretariat nieczynny w dniach 31.12.2021 - 07.01.2022
Informacja dla studentów I roczników st. stacjonarnych PILNE!!!
Zmiana terminu dyżuru - dr Grzegorz Sroka
22.02.2022 r. - Sekretariat nieczynny
28.01.2022 r. - Sekretariat nieczynny
Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
Odwołanie zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak - aktualizacja
Zmiana terminu zajęć II FIR st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
ZMIANA DYŻURU I WPISÓW 26.06.2018 R.-DR H.ZGHIDI
PRZESUNIĘCIE ZAJĘĆ-FIR-ROK I-NIESTACJONARNE
Odpracowanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
Zmiana terminu dyżuru Pani dr Janiny Dudy
STUDIA NIESTACJONARNE - ZMIANA W HARMONOGRAMIE
Sekretariat nieczynny
Odpracowanie zajęć FIR II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Stypendia-pomoc materialna
Zmiana terminów dyżurów - dr Janina Duda
Termin składania wniosków na stypendia !
SZKOLENIE INTERAKTYWNE DLA STUDENTÓW
SZKOLENIE oraz WPISY ZE SZKOLENIA BHP - ostateczny termin
Sekretariat - 11.02.2019 r. NIECZYNNY
Najbliższe wykłady z ochrony własności- studia NST
Odpracowanie zajęć FIR II st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć - dr Teofil Moskal
Nowy Regulamin Studiów od 01.10.2017r.
Szkolenie z BHP -link
Odpracowanie zajęć FIR I st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć - Informatyka rok III - mgr Jolanta Okarmus
Odwołanie zajęć - mgr Magdalena Chowaniec - FIR studia niestacjonarne
Ważna informacja dla studentów I roku FIR st. stacjonarne
Opłaty oraz zasady pobierania opłat obowiązujące od roku akademickiego 2021/2022
Odbiór legitymacji oraz indeksów
Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny w dniach 12-15 czerwca br.
Odwołanie zajęć - dr Maciej Mączyński
Zapisy na przedmiot Wychowanie Fizyczne – PILNA INFORMACJA
Szkolenia z BHP na kolejne terminy
Praca dla studentów kierunku Informatyka
Zmiana godzin dyżuru Pani dr Małgorzaty Mitan-Potockiej
Zmiana terminu egzaminu poprawkowego z przedmiotu Systemy operacyjne
UWAGA !!! Liczne zmiany w harmonogramach
Praktyka/staż - Capgemini
Wychowanie Fizyczne – zajęcia dla studentów I-go roku w semestrze letnim na kierunkach Informatyka oraz Finanse i rachunkowość - AKTUALIZACJA
Zarządzenie Rektora nr 100/2020 w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021
Spotkanie Kół Naukowych w dniu 29.10.2020 r.
Zmiana godziny dyżuru - dr Janina Duda
Zmiana dyżuru Pani Prorektor dr n. o zdr. Soni Grychtoł
Konsultacje - dr Justyna Dąbrowska
Zmiana sali 08.02.2020 r. - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
Zmiana godzin konsultacji- dr Sylwia Kołakowska
Odwołanie egzaminów poprawkowych FIR rok I i II studia stacjonarne i niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń do dnia 10.11.2020 r.
Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu 20.05.2021 r.
Sekretariat nieczynny w dniach 20.07.2020 - 31.07.2020
Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
Dzień Rektorski – 07.01.2022
Zmiana terminu konsultacji - mgr Artur Pelo
Marsz Żywych
ROK III INFORMATYKA-odwołane zajęcia z Systemów mobilnych
Zmiana terminu dyżuru w sesji poprawkowej - dr Teofil Moskal
PRZYPOMNIENIE - obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku
Wybory dotyczące działalności Akademickiego Związku Sportowego
MGR J. OKARMUS-ODWOŁANY DYŻUR
Odwołanie zajęć - dr Janina Duda
Komunikat Prorektora ds. Studentów-warunki zaliczenia semestru
Zmiana godzin konsultacji Pana dra Adama Drozdka
Odpracowanie zajęć - mgr Anna Jonkisz-Zacny - FIR st. niestacjonarne rok I sem II
Sekretariat nieczynny w dniach 25 - 28.05.2021 r.
ZMIANA TERMINU DYŻURU DR J. DĄBROWSKIEJ
Komunikat Prorektora ds. Studentów ws. OBRON
Wychowanie fizyczne - przedmiot ogólnouczelniany
Zmiana terminu konsultacji Pana mgra Grzegorza Łakomego
Odwołanie zajęć FIR rok II ST- dr Jarosław Wąsowicz
Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 27 września 2021 r.
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z FINANSÓW PUBLICZNYCH
Odwołanie zajęć FIR rok III ST- dr Jarosław Wąsowicz
Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią dr Agnieszkę Heba
Zmiana sali FIR rok III ST - mgr Magdalena Chowaniec
Odwołanie zajęć rok I Informatyka ST - dr Krzysztof Małysa
Zmiana terminu dyżuru dr Janina Duda
POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2018
Zmiana godzin pracy w Sekretariacie
Zaproszenie na uroczyste podpisanie porozumienia z WKU w Oświęcimiu
Informacja dla studentów PIERWSZYCH roczników - studia stacjonarne i niestacjonarne
Terminy zajęć wyrównawczych z przedmiotu Język angielski - FIR rok I st. stacjonarne
MGR A. DANIELCZYK-ODWOŁANE ZAJĘCIA
Zajęcia ogólnouczelniane z przedmiotów: BHP oraz Ochrona własności przemysłowej
Terminy zajęć wyrównawczych z przedmiotu Informatyka (analiza algorytmów, teoria grafów) - INFORMATYKA rok I st. stacjonarne
Zarządzenie 25-2021 ws. ustalenia Dnia Rektorskiego w dniu 4 maja 2021 roku
Sekretariat nieczynny - 03.04.2019 r.
Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 29.10.2021 r.
Zmiana godzin konsultacji - dr Adam Drozdek
Decyzje Dyrektora Instytutu nr 7 i nr 8 w sprawie egzaminu dyplomowego II termin
Zmiana godzin !!! Obrony Informatyka- 14.02.2020 r.
Odwołanie zajęć FIR rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
Wielki Test Uczelniany
W dniu 30.04.2021 r. Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny
Zmiana formy zajęć w dniu 14.12.2021 r. - dr Janina Duda
Odwołanie zajęć - dr Sylwia Kołakowska
Uwaga! Uwaga! Wkrótce uruchamiamy rekrutację na studia magisterskie na kierunku ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI!
Zajęcia z Ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego – 08.10.2021 r.
Pomoc materialna dla studentów na semestr zimowy 2017/2018
ROK I - ODWOŁANE ZAJĘCIA Z MGR M. ŚWIERCZKIEM
Komunikat nr 9 Prorektora ds. nauczania i Rozwoju w sprawie dodatkowych informacji do suplementu obrony 2020/2021 semestr letni
PILNE - dot. wyboru formy realizacji przedmiotu "wychowanie fizyczne" sem. letni 2016/2017
Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
Pytania dotyczące egzaminu dyplomowego w semestrze letnim 2019/2020 - Finanse i rachunkowość
Sekretariat NIECZYNNY - w dniach 13,14.06.2019 roku.
Zmiana sal w dniu 01.12.2019 r. tj. (niedziela) - FIR rok I i III NST
Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 27 sierpnia 2021 r.
Odwołane zajęcia z wychowania fizycznego z Panem drem Pawłem Ochwatem w MG3, studia niestacjonarne
Komunikat Rektora nr 8/2017 z dnia 20 grudnia 2017 roku w sprawie: godzin rektorskich w dniu 2 stycznia 2018 roku
INFORMACJA DLA I ROCZNIKÓW - Zajęcia z przedmiotów ogólnouczelnianych 2021/2022 - semestr zimowy - BHP oraz Ochrona własności przemysłowej i prawa autorskiego - AKTUALIZACJA
Odwołanie zajęć Informatyka rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
ZAPISY NA SEMINARIUM DYPLOMOWE-ROK III
Legitymacje studenckie ważne do 14 października 2021 r.
Odwołanie zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne – dr Katarzyna Wadoń – Kasprzak
Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniach 9-22 sierpnia 2021 r.
Odwołanie zajęć Mechatronika rok II st. niestacjonarne - dr inż. Krzysztof Holak
PRZEDMIOTY OGÓLNOUCZELNIANE - ZMIANA SAL
Zmiana terminu konsultacji Pana dra Adama Drozdka
Odbiór decyzji dot. stypendium - pok 2.13 CP
Stypendium-informacje ogólne
Uwaga! Zajęcia dydaktyczne zostają zawieszone!
Nieczynny parking przy trzecim budynku
Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń do dnia 06.11.2020 r.
Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu - 29.02.2020 r.
Odwołanie zajęć FIR III st. stacjonarne - mgr Anna Jonkisz - Zacny
ZARZĄDZENIE REKTORA WS. WZORU PODANIA O WPIS WARUNKOWY
ODWOŁANE ZAJĘCIA OGÓLNOUCZELNIANE Z W-F
ZMIANA DYŻURU DRA M. BIERNATA
Odwołanie wszystkich zajęć w dniu 20.12.2021 - dr Sylwia Kołakowska
27.08.2021 r. - Sekretariat nieczynny
Zmiana terminu zajęć II FIR st. niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Komunikat Rektora nr 6/2018 dot. wdrożenia dokumentacji wewnętrznej zgodnie z RODO – PILNE
Odwołanie konsultacji - mgr Grzegorz Łakomy
Odwołanie zajęć FIR rok I ST - mgr Joanna Miłoń
Termin ostatecznego terminu obowiązkowego szkolenia BHP dla studentów I roku oraz uzupełnienie indeksów i kart osiągnięć okresowych
Zarządzeniem nr 6/2021 w sprawie organizacji roku akademickiego 2021/2022 - 04.10.2021 r. dzień wolny od zajęć
Odwołane zajęcia z dr Łaciną-Łanowskim (do końca stycznia br.)
ODWOŁANE ZAJĘCIA-MGR DANIELCZYK
Odwołanie zajęć 29.11.2019 - prof. Piotr Porwik
Zaproszenie WOŚP
Sekretariat nieczynny w dniu 18.06.2021 r.
ROK I - BHP-OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE SZKOLENIE
Odwołanie zajęć w dniu 28.11.2019 - dr Zghidi Hafedh
Odwołanie zajęć Informatyka rok I ST- dr Sylwia Kołakowska
TERMINY, W JAKICH BĘDĄ PRZYJMOWANE WNIOSKI O PRZYZNANIE POMOCY MATERIALNEJ NA SEMESTR LETNI 2016/2017
ROK I -NIESTACJONARNE
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR K. WADOŃ-KASPRZAK
Odwołanie zajęć FIR rok III ST - dr Teofil Moskal
Zaproszenie na uroczyste Pożegnanie Absolwentów rocznika 2021
Odwołanie zajęć - dr Maciej Mączyński
Zmiana godzin zajęć - FIR rok II ST - dr Sylwia Kołakowska
Ogłoszenie dla studentów I roczników - zaliczenie przedmiotu BHP - dr Grzegorz Zieliński
HARMONOGRAMY - aktualizacja
Uchwała nr 45/2017 dot. zasad pobierania opłat za świadczone przez uczelnię usługi edukacyjne
Konsultacje - dr Justyna Dąbrowska
Okres Świąteczny - Sekretariat nieczynny
Komunikat Prorektora nr 4/2016 dot. skreślenia z listy studentów w wyniku braku podjęcia studiów
Odbiór dyplomów - FIR studia stacjonarne i niestacjonarne
OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE SZKOLENIE BHP DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW PIERWSZEGO I DRUGIEGO STOPNIA:
Zmiana sali - FIR rok I studia stacjonarne
ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2019/2020
Legia Akademicka - część teoretyczna - ważne informacje
Zmiana godzin zajęć FIR rok III st. stacjonarne - dr Maciej Mączyński
Odwołanie zajęć - dr Agnieszka Heba
Zarządzenie Rektora nr 99/2019 - w sprawie: realizacji oraz warunków zaliczania przedmiotu wychowanie fizyczne
Zmiana sposobu logowania do platformy Moodle Zgłoszenie - ID 2504 - informacja z Działu IT
OGŁOSZENIE - FIR-ROK II-ST. STACJONARNE
Odpracowanie zajęć - rok II Informatyka
Zmiana godziny i formy zajęć Informatyka rok I st. stacjonarne - mgr Monika Wróbel
Składanie wniosków - pomoc materialna.
Komunikat Prorektora nr 8/2016 dot. zaliczenia przedmiotu oraz realizacji egzaminu zerowego
Stypendia na semestr zimowy 2017/2018
Odwołanie zajęć - mgr Artur Pelo
Zmiana formy zajęć FIR rok III st. niestacjonarne - dr Maciej Mączyński
NIECZYNNY SEKRETARIAT
Stypendia na semestr letni 2017/2018
Zaproszenie na prelekcję „Znaczenie certyfikatu księgowego”
Zmiana formy zajęć FIR rok III st. niestacjonarne – dr Justyna Dąbrowska
UWAGA !!! - zmiany w harmonogramach
Sekretariat nieczynny - 17.02.2020 r.
Zarządzenie Rektora nr 88/2017 dot. opłat za powtarzanie semestru lub przedmiotu
Sekretariat - nieczynny
SESJA POPRAWKOWA - MGR INŻ. A. HARDEK
Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I studia stacjonarne
Informacje dla studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych PILNE !!!
PRZENIESIENIE ZAJĘĆ Z MGR J. OKARMUS
Komunikat Prorektor ds. Studentów ws. warunków zaliczenia semestru
Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II studia stacjonarne
Sekretariat NIECZYNNY - 27.09.2019 r.
Sekretariat nieczynny w dniach 08 - 10.11.2021 r. oraz 12.11.2021 r.
Sekretariat nieczynny - 24.01.2020 r. - 27.01.2020 r.
15.10.2021 r. - Sekretariat nieczynny
Zmiana sali - I rok FIR
Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I st. stacjonarne
Szanowni Państwo! W imieniu Władz Uczelni, uprzejmie prosimy o zaniechanie wizyt na Uczelni – Uczelnia jest zamknięta dla osób postronnych. W przypadku pilnych spraw, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
Zaproszenie do udziału w #Gaszyn Challenge
OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE szkolenie z BHP dla studentów I roku
Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II st. stacjonarne
Odwołanie zajęć Informatyka rok IV ST - mgr Artur Pelo
Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - Informatyka rok IV st. stacjonarne
Pierwsze zajęcia na studiach NIESTACJONARNYCH z Ochrony własności przemysłowej - 01.10.2021 r. (piątek)
mgr J. Okarmus - przeniesiony Dyżur
Zmiana sali - dr Maciej Mączyński
Legitymacje studenckie
Zmiana godzin pracy Sekretariatu - 06.03.2020
Zmiana godzin konsultacji - dr Janina Duda
Odwołanie zajęć z przedmiotu Mikroekonomia
Odwołanie zajęć - dr Teofil Moskal
RODO-Komunikat Rektora nr 6/2018 ws. wdrożenia dokumentacji wewnętrznej
Ważność legitymacji w czasie stanu epidemii
Sekretariat nieczynny
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR M. KRUPĄ
Sekretariat nieczynny
Odwołanie zajęć - dr Justyna Dąbrowska
Komunikat Rektora nr 11/2018 z dnia 29.10.2018 r. w sprawie godzin rektorskich
WARUNKI ZALICZENIA SEMESTRU
Zmiana terminu dyżuru - dr Grzegorz Sroka
Nieczynny sekretariat w dniu 06.10.2021 r.
Uroczyste Zakończenie Roku Akademickiego
Zajęcia z „Wychowania fizycznego” dla studentów I roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR INŻ. H. ZGHIDI
ODWOŁANE ZAJĘCIA-05.04.2018- DR M. BIERNAT
Pomoc materialna - składanie wniosków.
PRZYPOMNIENIE - obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku - ostatnie terminy
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR INŻ. Z. MAŁODOBRYM
MGR J. OKARMUS-ODWOŁANY DYŻUR
TERMINY ZJAZDÓW - STUDIA NIESTACJONARNE
Sekretariat nieczynny
Organizacja egzaminów, w tym również egzaminów dyplomowych w semestrze letnim 2019/2020 - Zarządzenia Rektora
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z PRZEDMIOTÓW OGÓLNOUCZELNIANYCH W DNIU 25.05.2018 r.
UISZCZANIE OPŁAT
Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
Obowiązkowe jednorazowe szkolenie dla studentów I roku
Szczegółowe informacje dotyczące dyżuru Pani dr Janiny Duda
Odwołanie zajęć - dr Wiesław Madej
ODBIÓR LEGITYMACJI
Zmiana godzin dyżuru Pani dr Janiny Duda
Komunikat Rektora w sprawie Inauguracji roku akademickiego 2017/2018
TARGI PRACY 19.06.2018 r.
ORZECZENIE DOT. STOPNIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Zasady tzw. żółtej strefy
Szkolenie BHP - OSTATNI TERMIN!
ZMIANA DYŻURU MGR J. MIŁOŃ
Odwołanie zajęć z przedmiotu ogólnouczelnianego Wychowanie fizyczne
Komunikaty Pana Rektora
Zaproszenie na Inaugurację Roku Akademickiego 2020/2021
Odwołanie zajęć FIR rok III st. stacjonarne - mgr Anna Jonkisz-Zacny
Komunikat Rektora nr 3/2018 ws. godzin rektorskich w dniu 25 maja 2018 roku.
ZAPISY STUDENTÓW I ROKU INFORMATYKI I FIR
Zarządzenia Rektora dot. opłat za studia niestacjonarne, za powtarzanie semestru lub przedmiotu, opłat za świadczone usługi edukacyjne dla studentów-cudzoziemców w roku akadem. 2018/2019
Odwołanie zajęć - dr Hafedh Zghidi
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z MIERNICTWA I FIZYKI-ĆWICZENIA
ODWOŁANE ZAJĘCIA Z PROF. NADZW. DR HAB. P. PORWIKIEM
SEKRETARIAT NIECZYNNY
Szkolenie - I roczniki studia stacjonarne i niestcjonarne
Przeniesienie zajęć z przedmiotu Podstawy zarządzania i marketingu z 17.01.2017 (I rok FiR - S)
W dniu 23.04.2021 r. Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny
Linki do szkoleń z przedmiotu BHP
ODWOŁANE ZAJĘCIA DR K. WADOŃ-KASPRZAK
Przeniesienie zajęć - FIR ST rok II
Oświadczenie Uczelni dot. ważności legitymacji studenckich
Nabór uczestników projektu „Uczelnia na wyższym poziomie. Zintegrowany Program Rozwoju PWSZ im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu”
NOWY REGULAMIN STUDIÓW OD 01.10.2018 r.
Zmiana sali w dniu 24.01.2020 r. - dr Teofil Moskal
Zarządzenie nr 124/2020 z dnia 16 października 2020 roku w sprawie: zmiany organizacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 ogłoszonej Zarządzeniem nr 100/2020 Rektora z dnia 23 września 2020 roku
WPISY PRZEDMIOTÓW DO INDEKSU
Zmiana sali w dniu 24.01.2020 r. - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
Zaproszenie na zajęcia informacyjne WKU Oświęcim
Ważne informacje dotyczące zajęć dla I roku Finanse i rachunkowość oraz I roku Mechatronika
ORZECZENIE DOT. STOPNIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
Komunikat nr 9/2020 - w sprawie zmiany terminów obron inżynierskich II termin
Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
Laury Uczelni 2020
Odwołanie zajęć FIR rok II st. niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I studia stacjonarne
Odwołanie zajęć FIR rok I st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią mgr Joannę Miłoń
Obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku
Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II studia stacjonarne
Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią dr Agnieszkę Heba
Obowiązkowe szkolenie dla I roczników - studia niestacjonarne
Ogłoszenie o ubezpieczeniu NNW studentów
Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
Zaproszenie na otwarte spotkanie animacyjne pt.: CO WYBRAĆ? STOWARZYSZENIE, FUNDACJĘ, CZY SPÓŁDZIELNIĘ SOCJALNĄ?
Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń
Planujesz odbyć praktykę zawodową? Zrealizuj ją za granicą - w ramach programu Erasmus+!
SZKOLENIE IBM SKILLS ACADEMY DLA STUDENTÓW
Zarządzenie JM Rektora MUP Oświęcim w sprawie ograniczenia wstępu na teren Uczelni i zmian w jej funkcjonowaniu
Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
POPRAWNE KARTY EGZAMINACYJNE DLA FIR-NIESTACJONARNE
Odwołanie zajęć FIR rok II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
Odpracowanie zajęć – mgr Joanna Miłoń – FIR rok I t. niestacjonarne
Odwołane zajęcia z dr Katarzyną Wadoń-Kasprzak - 27.02.2021
Nieczynny Sekretariat
Pomoc materialna na semestr letni w roku akademickim 2018/2019
Zarządzenie 105/2020 w sprawie procedur COVID-19
Zmiana godzin zajęć FIR studia stacjonarne - mgr Magdalena Chowaniec
Odpracowanie zajęć – mgr Joanna Miłoń – FIR rok II st. niestacjonarne
Przeniesienie sekretariatu Instytutu Informatyki
Informacja dla studentów, którzy złożyli wnioski o przyznanie stypendium socjalnego
Szanowni Państwo! W imieniu Władz Uczelni, uprzejmie prosimy o zaniechanie wizyt na Uczelni – Uczelnia jest zamknięta dla osób postronnych. W przypadku pilnych spraw, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.