- Sekretariat nieczynny w dniu 12.05.2022 r.
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II – dr Grzegorz Sroka
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Zarządzenie 105-2022 ws. ustalenia Dnia Rektorskiego w dniu 31.10.2022
- Zmiana godzin pracy sekretariatu - 28.05.2022 r.
- Sekretariat w dniach 09.09.2022 r. oraz 12.09.2022 r. nieczynny
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III - mgr Ernest Pietrzak
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu 26.03.2022 r.
- Przeniesienie terminu konsultacji - mgr Artur Pelo
- Zmiany w zajęciach z dr K. Małysą
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - mgr Dagmara Wiercińska
- Przeniesienie terminu konsultacji - mgr Monika Wróbel
- Zmiana terminu konsultacji - mgr Joanna Miłoń
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II – mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć kierunek Zarządzanie rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Odwołanie zajęć kierunek Finanse i rachunkowość rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Sekretariat nieczynny - 20.07.2022 r. - 05.08.2022 r.
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
- WF ogólnouczelniany - zaliczenie przedmiotu przez uznanie innych form zajęć
- Szkolenie BHP - aktualizacja
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - mgr Monika Wróbel
- Sekretariat nieczynny - 17.06.2022 r.
- Sekretariat nieczynny - od 14.04.2022 r. do 19.04.2022 r.
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II grupa II - mgr Artur Pelo
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Anna Jonkisz - Zacny
- Przeniesienie zajęć FIR st stacjonarne rok II - dr Łukasz Dąbek
- Sekretariat nieczynny - 02.05.2022 r.
- Sekretariat nieczynny - 02-06.09.2022 r.
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok III - dr inż. Krzysztof Holak
- Przeniesienie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok III - dr inż. Krzysztof Holak
- Sekretariat nieczynny w dniach 02-03.06.2022 r.
- Podbijanie studenckich legitymacji - dyżur dla studentów niestacjonarnych
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Zmiana godzin konsultacji - mgr Anna Jonkisz - Zacny
- Zmiana godzin zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - mgr Dagmara Wiercińska
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Joanna Miłoń
- Zmiana godzin zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
- Podbijanie studenckich legitymacji i dyżur dla studentów niestacjonarnych
- Decyzje Dyrektora Instytutu Informatyki - obrony inżynierskie na kierunku Informatyka 2021/2022
- Informacja dot. zapisów na zajęcia z Wychowania Fizycznego w 2 sem. studiów roku akademickiego 2021/2022
- Sekretariat nieczynny w dniach 22.12.2021 - 27.12.2021
- Zmiana godzin zajęć Informatyka rok II st. stacjonarne - dr Hafedh Zghidi
- Zmiana godzin zajęć FIR rok III st. stacjonarne - dr Maciej Mączyński
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
- Zmiana formy zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
- Zmiana formy zajęć FIR st. stacjonarne rok III - dr Marek Niechwiej
- 03.03.2022 r. - Sekretariat nieczynny
- Zmiana sal - Mechatronika rok I, II i III - 15.01.2022 r. - aktualizacja
- Decyzje Dyrektora Instytutu Informatyki - obrony inżynierskie na kierunku Informatyka 2021/2022 II termin
- Zmiana sali - Informatyka st. niestacjonarne - 15.01.2022 r. - aktualizacja
- Zmiana godzin pracy w dniu 22.01.2022 r. - Sekretariat Instytutu Informatyki
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I i II - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Zmiana godzin dyżurów - mgr Dagmara Wiercińska
- Zmiana formy dyżuru - mgr Artur Pelo
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III - mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć FIR st. niestacjonarne rok II - dr Sylwia Kołakowska
- Zmiana formy zajęć I FIR st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - dr Grzegorz Sroka
- Odwołanie zajęć I FIR st. stacjonarne - dr inż. Katarzyna Pantoł
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I - dr Grzegorz Sroka
- Zmiana terminu zajęć oraz formy zajęć FIR rok II st. niestacjonarne- dr inż. Sylwia Kołakowska
- Odwołanie zajęć I Informatyka st. stacjonarne – dr inż. Katarzyna Pantoł
- 11.03.2022 r. – Sekretariat nieczynny
- Zmiana formy zajęć I FIR st. stacjonarne - mgr Monika Wróbel
- Zmiana formy zajęć I Informatyka st. stacjonarne – mgr Monika Wróbel
- Odwołanie zajęć Informatyka st.stacjonarne rok III - mgr Monika Wróbel
- Odwołanie zajęć rok III Mechatronika st. niestacjonarne - dr inż. Jarosław Bednarz
- Odpracowanie zajęć rok III Mechatronika st. niestacjonarne – dr inż. Jarosław Bednarz
- Zarządzenie 126/2021 ws. czasowego wprowadzenia realizacji zajęć w formie zdalnej
- Zmiana terminu oraz formy zajęć FIR rok II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Zmiana godziny oraz formy zajęć Informatyka rok IV st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Zmiana terminu dyżuru - mgr Joanna Miłoń
- Aktualizacja harmonogramów sesji poprawkowej
- Harmonogramy egzaminów i dyżurów w trakcie sesji i sesji poprawkowej w semestrze zimowym roku akademickim 2021/2022
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich
- Odwołanie zajęć Finanse i Rachunkowość st. niestacjonarne rok II - mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie i odpracowanie konsultacji - dr Sylwia Kołakowska
- Odwołanie dyżuru - dr Sylwia Kołakowska
- Przeniesienie zajęć FIR I rok st. stacjonarne - dr Łukasz Dąbek
- Zmiana formy dyżuru - mgr Anna Jonkisz-Zacny
- Zmiana godziny zajęć Informatyka rok III st. stacjonarne - mgr Jolanta Okarmus
- Dyżury Koordynatorów ds. Praktyk Zawodowych
- Sekretariat nieczynny w dniach 31.12.2021 - 07.01.2022
- Informacja dla studentów I roczników st. stacjonarnych PILNE!!!
- Zmiana terminu dyżuru - dr Grzegorz Sroka
- 22.02.2022 r. - Sekretariat nieczynny
- 28.01.2022 r. - Sekretariat nieczynny
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Odwołanie zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak - aktualizacja
- Zmiana terminu zajęć II FIR st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- ZMIANA DYŻURU I WPISÓW 26.06.2018 R.-DR H.ZGHIDI
- PRZESUNIĘCIE ZAJĘĆ-FIR-ROK I-NIESTACJONARNE
- Odpracowanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
- Zmiana terminu dyżuru Pani dr Janiny Dudy
- STUDIA NIESTACJONARNE - ZMIANA W HARMONOGRAMIE
- Sekretariat nieczynny
- Odpracowanie zajęć FIR II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Stypendia-pomoc materialna
- Zmiana terminów dyżurów - dr Janina Duda
- Termin składania wniosków na stypendia !
- SZKOLENIE INTERAKTYWNE DLA STUDENTÓW
- SZKOLENIE oraz WPISY ZE SZKOLENIA BHP - ostateczny termin
- Sekretariat - 11.02.2019 r. NIECZYNNY
- Najbliższe wykłady z ochrony własności- studia NST
- Odpracowanie zajęć FIR II st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - dr Teofil Moskal
- Nowy Regulamin Studiów od 01.10.2017r.
- Szkolenie z BHP -link
- Odpracowanie zajęć FIR I st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - Informatyka rok III - mgr Jolanta Okarmus
- Odwołanie zajęć - mgr Magdalena Chowaniec - FIR studia niestacjonarne
- Ważna informacja dla studentów I roku FIR st. stacjonarne
- Opłaty oraz zasady pobierania opłat obowiązujące od roku akademickiego 2021/2022
- Odbiór legitymacji oraz indeksów
- Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny w dniach 12-15 czerwca br.
- Odwołanie zajęć - dr Maciej Mączyński
- Zapisy na przedmiot Wychowanie Fizyczne – PILNA INFORMACJA
- Szkolenia z BHP na kolejne terminy
- Praca dla studentów kierunku Informatyka
- Zmiana godzin dyżuru Pani dr Małgorzaty Mitan-Potockiej
- Zmiana terminu egzaminu poprawkowego z przedmiotu Systemy operacyjne
- UWAGA !!! Liczne zmiany w harmonogramach
- Praktyka/staż - Capgemini
- Wychowanie Fizyczne – zajęcia dla studentów I-go roku w semestrze letnim na kierunkach Informatyka oraz Finanse i rachunkowość - AKTUALIZACJA
- Zarządzenie Rektora nr 100/2020 w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021
- Spotkanie Kół Naukowych w dniu 29.10.2020 r.
- Zmiana godziny dyżuru - dr Janina Duda
- Zmiana dyżuru Pani Prorektor dr n. o zdr. Soni Grychtoł
- Konsultacje - dr Justyna Dąbrowska
- Zmiana sali 08.02.2020 r. - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Zmiana godzin konsultacji- dr Sylwia Kołakowska
- Odwołanie egzaminów poprawkowych FIR rok I i II studia stacjonarne i niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń do dnia 10.11.2020 r.
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu 20.05.2021 r.
- Sekretariat nieczynny w dniach 20.07.2020 - 31.07.2020
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
- Dzień Rektorski – 07.01.2022
- Zmiana terminu konsultacji - mgr Artur Pelo
- Marsz Żywych
- ROK III INFORMATYKA-odwołane zajęcia z Systemów mobilnych
- Zmiana terminu dyżuru w sesji poprawkowej - dr Teofil Moskal
- PRZYPOMNIENIE - obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku
- Wybory dotyczące działalności Akademickiego Związku Sportowego
- MGR J. OKARMUS-ODWOŁANY DYŻUR
- Odwołanie zajęć - dr Janina Duda
- Komunikat Prorektora ds. Studentów-warunki zaliczenia semestru
- Zmiana godzin konsultacji Pana dra Adama Drozdka
- Odpracowanie zajęć - mgr Anna Jonkisz-Zacny - FIR st. niestacjonarne rok I sem II
- Sekretariat nieczynny w dniach 25 - 28.05.2021 r.
- ZMIANA TERMINU DYŻURU DR J. DĄBROWSKIEJ
- Komunikat Prorektora ds. Studentów ws. OBRON
- Wychowanie fizyczne - przedmiot ogólnouczelniany
- Zmiana terminu konsultacji Pana mgra Grzegorza Łakomego
- Odwołanie zajęć FIR rok II ST- dr Jarosław Wąsowicz
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 27 września 2021 r.
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z FINANSÓW PUBLICZNYCH
- Odwołanie zajęć FIR rok III ST- dr Jarosław Wąsowicz
- Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią dr Agnieszkę Heba
- Zmiana sali FIR rok III ST - mgr Magdalena Chowaniec
- Odwołanie zajęć rok I Informatyka ST - dr Krzysztof Małysa
- Zmiana terminu dyżuru dr Janina Duda
- POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2018
- Zmiana godzin pracy w Sekretariacie
- Zaproszenie na uroczyste podpisanie porozumienia z WKU w Oświęcimiu
- Informacja dla studentów PIERWSZYCH roczników - studia stacjonarne i niestacjonarne
- Terminy zajęć wyrównawczych z przedmiotu Język angielski - FIR rok I st. stacjonarne
- MGR A. DANIELCZYK-ODWOŁANE ZAJĘCIA
- Zajęcia ogólnouczelniane z przedmiotów: BHP oraz Ochrona własności przemysłowej
- Terminy zajęć wyrównawczych z przedmiotu Informatyka (analiza algorytmów, teoria grafów) - INFORMATYKA rok I st. stacjonarne
- Zarządzenie 25-2021 ws. ustalenia Dnia Rektorskiego w dniu 4 maja 2021 roku
- Sekretariat nieczynny - 03.04.2019 r.
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 29.10.2021 r.
- Zmiana godzin konsultacji - dr Adam Drozdek
- Decyzje Dyrektora Instytutu nr 7 i nr 8 w sprawie egzaminu dyplomowego II termin
- Zmiana godzin !!! Obrony Informatyka- 14.02.2020 r.
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
- Wielki Test Uczelniany
- W dniu 30.04.2021 r. Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny
- Zmiana formy zajęć w dniu 14.12.2021 r. - dr Janina Duda
- Odwołanie zajęć - dr Sylwia Kołakowska
- Uwaga! Uwaga! Wkrótce uruchamiamy rekrutację na studia magisterskie na kierunku ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI!
- Zajęcia z Ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego – 08.10.2021 r.
- Pomoc materialna dla studentów na semestr zimowy 2017/2018
- ROK I - ODWOŁANE ZAJĘCIA Z MGR M. ŚWIERCZKIEM
- Komunikat nr 9 Prorektora ds. nauczania i Rozwoju w sprawie dodatkowych informacji do suplementu obrony 2020/2021 semestr letni
- PILNE - dot. wyboru formy realizacji przedmiotu "wychowanie fizyczne" sem. letni 2016/2017
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Pytania dotyczące egzaminu dyplomowego w semestrze letnim 2019/2020 - Finanse i rachunkowość
- Sekretariat NIECZYNNY - w dniach 13,14.06.2019 roku.
- Zmiana sal w dniu 01.12.2019 r. tj. (niedziela) - FIR rok I i III NST
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 27 sierpnia 2021 r.
- Odwołane zajęcia z wychowania fizycznego z Panem drem Pawłem Ochwatem w MG3, studia niestacjonarne
- Komunikat Rektora nr 8/2017 z dnia 20 grudnia 2017 roku w sprawie: godzin rektorskich w dniu 2 stycznia 2018 roku
- INFORMACJA DLA I ROCZNIKÓW - Zajęcia z przedmiotów ogólnouczelnianych 2021/2022 - semestr zimowy - BHP oraz Ochrona własności przemysłowej i prawa autorskiego - AKTUALIZACJA
- Odwołanie zajęć Informatyka rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- ZAPISY NA SEMINARIUM DYPLOMOWE-ROK III
- Legitymacje studenckie ważne do 14 października 2021 r.
- Odwołanie zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne – dr Katarzyna Wadoń – Kasprzak
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniach 9-22 sierpnia 2021 r.
- Odwołanie zajęć Mechatronika rok II st. niestacjonarne - dr inż. Krzysztof Holak
- PRZEDMIOTY OGÓLNOUCZELNIANE - ZMIANA SAL
- Zmiana terminu konsultacji Pana dra Adama Drozdka
- Odbiór decyzji dot. stypendium - pok 2.13 CP
- Stypendium-informacje ogólne
- Uwaga! Zajęcia dydaktyczne zostają zawieszone!
- Nieczynny parking przy trzecim budynku
- Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń do dnia 06.11.2020 r.
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu - 29.02.2020 r.
- Odwołanie zajęć FIR III st. stacjonarne - mgr Anna Jonkisz - Zacny
- ZARZĄDZENIE REKTORA WS. WZORU PODANIA O WPIS WARUNKOWY
- ODWOŁANE ZAJĘCIA OGÓLNOUCZELNIANE Z W-F
- ZMIANA DYŻURU DRA M. BIERNATA
- Odwołanie wszystkich zajęć w dniu 20.12.2021 - dr Sylwia Kołakowska
- 27.08.2021 r. - Sekretariat nieczynny
- Zmiana terminu zajęć II FIR st. niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Komunikat Rektora nr 6/2018 dot. wdrożenia dokumentacji wewnętrznej zgodnie z RODO – PILNE
- Odwołanie konsultacji - mgr Grzegorz Łakomy
- Odwołanie zajęć FIR rok I ST - mgr Joanna Miłoń
- Termin ostatecznego terminu obowiązkowego szkolenia BHP dla studentów I roku oraz uzupełnienie indeksów i kart osiągnięć okresowych
- Zarządzeniem nr 6/2021 w sprawie organizacji roku akademickiego 2021/2022 - 04.10.2021 r. dzień wolny od zajęć
- Odwołane zajęcia z dr Łaciną-Łanowskim (do końca stycznia br.)
- ODWOŁANE ZAJĘCIA-MGR DANIELCZYK
- Odwołanie zajęć 29.11.2019 - prof. Piotr Porwik
- Zaproszenie WOŚP
- Sekretariat nieczynny w dniu 18.06.2021 r.
- ROK I - BHP-OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE SZKOLENIE
- Odwołanie zajęć w dniu 28.11.2019 - dr Zghidi Hafedh
- Odwołanie zajęć Informatyka rok I ST- dr Sylwia Kołakowska
- TERMINY, W JAKICH BĘDĄ PRZYJMOWANE WNIOSKI O PRZYZNANIE POMOCY MATERIALNEJ NA SEMESTR LETNI 2016/2017
- ROK I -NIESTACJONARNE
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR K. WADOŃ-KASPRZAK
- Odwołanie zajęć FIR rok III ST - dr Teofil Moskal
- Zaproszenie na uroczyste Pożegnanie Absolwentów rocznika 2021
- Odwołanie zajęć - dr Maciej Mączyński
- Zmiana godzin zajęć - FIR rok II ST - dr Sylwia Kołakowska
- Ogłoszenie dla studentów I roczników - zaliczenie przedmiotu BHP - dr Grzegorz Zieliński
- HARMONOGRAMY - aktualizacja
- Uchwała nr 45/2017 dot. zasad pobierania opłat za świadczone przez uczelnię usługi edukacyjne
- Konsultacje - dr Justyna Dąbrowska
- Okres Świąteczny - Sekretariat nieczynny
- Komunikat Prorektora nr 4/2016 dot. skreślenia z listy studentów w wyniku braku podjęcia studiów
- Odbiór dyplomów - FIR studia stacjonarne i niestacjonarne
- OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE SZKOLENIE BHP DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW PIERWSZEGO I DRUGIEGO STOPNIA:
- Zmiana sali - FIR rok I studia stacjonarne
- ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2019/2020
- Legia Akademicka - część teoretyczna - ważne informacje
- Zmiana godzin zajęć FIR rok III st. stacjonarne - dr Maciej Mączyński
- Odwołanie zajęć - dr Agnieszka Heba
- Zarządzenie Rektora nr 99/2019 - w sprawie: realizacji oraz warunków zaliczania przedmiotu wychowanie fizyczne
- Zmiana sposobu logowania do platformy Moodle Zgłoszenie - ID 2504 - informacja z Działu IT
- OGŁOSZENIE - FIR-ROK II-ST. STACJONARNE
- Odpracowanie zajęć - rok II Informatyka
- Zmiana godziny i formy zajęć Informatyka rok I st. stacjonarne - mgr Monika Wróbel
- Składanie wniosków - pomoc materialna.
- Komunikat Prorektora nr 8/2016 dot. zaliczenia przedmiotu oraz realizacji egzaminu zerowego
- Stypendia na semestr zimowy 2017/2018
- Odwołanie zajęć - mgr Artur Pelo
- Zmiana formy zajęć FIR rok III st. niestacjonarne - dr Maciej Mączyński
- NIECZYNNY SEKRETARIAT
- Stypendia na semestr letni 2017/2018
- Zaproszenie na prelekcję „Znaczenie certyfikatu księgowego”
- Zmiana formy zajęć FIR rok III st. niestacjonarne – dr Justyna Dąbrowska
- UWAGA !!! - zmiany w harmonogramach
- Sekretariat nieczynny - 17.02.2020 r.
- Zarządzenie Rektora nr 88/2017 dot. opłat za powtarzanie semestru lub przedmiotu
- Sekretariat - nieczynny
- SESJA POPRAWKOWA - MGR INŻ. A. HARDEK
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I studia stacjonarne
- Informacje dla studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych PILNE !!!
- PRZENIESIENIE ZAJĘĆ Z MGR J. OKARMUS
- Komunikat Prorektor ds. Studentów ws. warunków zaliczenia semestru
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II studia stacjonarne
- Sekretariat NIECZYNNY - 27.09.2019 r.
- Sekretariat nieczynny w dniach 08 - 10.11.2021 r. oraz 12.11.2021 r.
- Sekretariat nieczynny - 24.01.2020 r. - 27.01.2020 r.
- 15.10.2021 r. - Sekretariat nieczynny
- Zmiana sali - I rok FIR
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I st. stacjonarne
- Szanowni Państwo! W imieniu Władz Uczelni, uprzejmie prosimy o zaniechanie wizyt na Uczelni – Uczelnia jest zamknięta dla osób postronnych. W przypadku pilnych spraw, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
- Zaproszenie do udziału w #Gaszyn Challenge
- OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE szkolenie z BHP dla studentów I roku
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II st. stacjonarne
- Odwołanie zajęć Informatyka rok IV ST - mgr Artur Pelo
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - Informatyka rok IV st. stacjonarne
- Pierwsze zajęcia na studiach NIESTACJONARNYCH z Ochrony własności przemysłowej - 01.10.2021 r. (piątek)
- mgr J. Okarmus - przeniesiony Dyżur
- Zmiana sali - dr Maciej Mączyński
- Legitymacje studenckie
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu - 06.03.2020
- Zmiana godzin konsultacji - dr Janina Duda
- Odwołanie zajęć z przedmiotu Mikroekonomia
- Odwołanie zajęć - dr Teofil Moskal
- RODO-Komunikat Rektora nr 6/2018 ws. wdrożenia dokumentacji wewnętrznej
- Ważność legitymacji w czasie stanu epidemii
- Sekretariat nieczynny
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR M. KRUPĄ
- Sekretariat nieczynny
- Odwołanie zajęć - dr Justyna Dąbrowska
- Komunikat Rektora nr 11/2018 z dnia 29.10.2018 r. w sprawie godzin rektorskich
- WARUNKI ZALICZENIA SEMESTRU
- Zmiana terminu dyżuru - dr Grzegorz Sroka
- Nieczynny sekretariat w dniu 06.10.2021 r.
- Uroczyste Zakończenie Roku Akademickiego
- Zajęcia z „Wychowania fizycznego” dla studentów I roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
- ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR INŻ. H. ZGHIDI
- ODWOŁANE ZAJĘCIA-05.04.2018- DR M. BIERNAT
- Pomoc materialna - składanie wniosków.
- PRZYPOMNIENIE - obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku - ostatnie terminy
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR INŻ. Z. MAŁODOBRYM
- MGR J. OKARMUS-ODWOŁANY DYŻUR
- TERMINY ZJAZDÓW - STUDIA NIESTACJONARNE
- Sekretariat nieczynny
- Organizacja egzaminów, w tym również egzaminów dyplomowych w semestrze letnim 2019/2020 - Zarządzenia Rektora
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z PRZEDMIOTÓW OGÓLNOUCZELNIANYCH W DNIU 25.05.2018 r.
- UISZCZANIE OPŁAT
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Obowiązkowe jednorazowe szkolenie dla studentów I roku
- Szczegółowe informacje dotyczące dyżuru Pani dr Janiny Duda
- Odwołanie zajęć - dr Wiesław Madej
- ODBIÓR LEGITYMACJI
- Zmiana godzin dyżuru Pani dr Janiny Duda
- Komunikat Rektora w sprawie Inauguracji roku akademickiego 2017/2018
- TARGI PRACY 19.06.2018 r.
- ORZECZENIE DOT. STOPNIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
- Zasady tzw. żółtej strefy
- Szkolenie BHP - OSTATNI TERMIN!
- ZMIANA DYŻURU MGR J. MIŁOŃ
- Odwołanie zajęć z przedmiotu ogólnouczelnianego Wychowanie fizyczne
- Komunikaty Pana Rektora
- Zaproszenie na Inaugurację Roku Akademickiego 2020/2021
- Odwołanie zajęć FIR rok III st. stacjonarne - mgr Anna Jonkisz-Zacny
- Komunikat Rektora nr 3/2018 ws. godzin rektorskich w dniu 25 maja 2018 roku.
- ZAPISY STUDENTÓW I ROKU INFORMATYKI I FIR
- Zarządzenia Rektora dot. opłat za studia niestacjonarne, za powtarzanie semestru lub przedmiotu, opłat za świadczone usługi edukacyjne dla studentów-cudzoziemców w roku akadem. 2018/2019
- Odwołanie zajęć - dr Hafedh Zghidi
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z MIERNICTWA I FIZYKI-ĆWICZENIA
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z PROF. NADZW. DR HAB. P. PORWIKIEM
- SEKRETARIAT NIECZYNNY
- Szkolenie - I roczniki studia stacjonarne i niestcjonarne
- Przeniesienie zajęć z przedmiotu Podstawy zarządzania i marketingu z 17.01.2017 (I rok FiR - S)
- W dniu 23.04.2021 r. Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny
- Linki do szkoleń z przedmiotu BHP
- ODWOŁANE ZAJĘCIA DR K. WADOŃ-KASPRZAK
- Przeniesienie zajęć - FIR ST rok II
- Oświadczenie Uczelni dot. ważności legitymacji studenckich
- Nabór uczestników projektu „Uczelnia na wyższym poziomie. Zintegrowany Program Rozwoju PWSZ im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu”
- NOWY REGULAMIN STUDIÓW OD 01.10.2018 r.
- Zmiana sali w dniu 24.01.2020 r. - dr Teofil Moskal
- Zarządzenie nr 124/2020 z dnia 16 października 2020 roku w sprawie: zmiany organizacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 ogłoszonej Zarządzeniem nr 100/2020 Rektora z dnia 23 września 2020 roku
- WPISY PRZEDMIOTÓW DO INDEKSU
- Zmiana sali w dniu 24.01.2020 r. - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Zaproszenie na zajęcia informacyjne WKU Oświęcim
- Ważne informacje dotyczące zajęć dla I roku Finanse i rachunkowość oraz I roku Mechatronika
- ORZECZENIE DOT. STOPNIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
- Komunikat nr 9/2020 - w sprawie zmiany terminów obron inżynierskich II termin
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
- Laury Uczelni 2020
- Odwołanie zajęć FIR rok II st. niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I studia stacjonarne
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią mgr Joannę Miłoń
- Obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II studia stacjonarne
- Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią dr Agnieszkę Heba
- Obowiązkowe szkolenie dla I roczników - studia niestacjonarne
- Ogłoszenie o ubezpieczeniu NNW studentów
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Zaproszenie na otwarte spotkanie animacyjne pt.: CO WYBRAĆ? STOWARZYSZENIE, FUNDACJĘ, CZY SPÓŁDZIELNIĘ SOCJALNĄ?
- Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń
- Planujesz odbyć praktykę zawodową? Zrealizuj ją za granicą - w ramach programu Erasmus+!
- SZKOLENIE IBM SKILLS ACADEMY DLA STUDENTÓW
- Zarządzenie JM Rektora MUP Oświęcim w sprawie ograniczenia wstępu na teren Uczelni i zmian w jej funkcjonowaniu
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- POPRAWNE KARTY EGZAMINACYJNE DLA FIR-NIESTACJONARNE
- Odwołanie zajęć FIR rok II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Odpracowanie zajęć – mgr Joanna Miłoń – FIR rok I t. niestacjonarne
- Odwołane zajęcia z dr Katarzyną Wadoń-Kasprzak - 27.02.2021
- Nieczynny Sekretariat
- Pomoc materialna na semestr letni w roku akademickim 2018/2019
- Zarządzenie 105/2020 w sprawie procedur COVID-19
- Zmiana godzin zajęć FIR studia stacjonarne - mgr Magdalena Chowaniec
- Odpracowanie zajęć – mgr Joanna Miłoń – FIR rok II st. niestacjonarne
- Przeniesienie sekretariatu Instytutu Informatyki
- Informacja dla studentów, którzy złożyli wnioski o przyznanie stypendium socjalnego
Zajęcia ogólnouczelniane z przedmiotów: BHP oraz Ochrona własności przemysłowej
Szanowni Państwo,
przekazuję informację dla wszystkich studentów realizujących przedmioty ogólnouczelniane: BHP oraz Ochrona własności przemysłowej i prawa autorskiego – w semestrze zimowym 2020/2021:
Szanowni Studenci!
Każdy student zobowiązany jest do założenia swojego konta na uczelnianej platformie edukacyjnej Moodle, dostępnej pod linkiem:
https://e-learning.uczelniaoswiecim.edu.pl
Znajdziecie tam Państwo swoje przedmioty, które zgodnie z harmonogramem będą prowadzone w sposób zdalny, chyba, że prowadzący przewiduje inną formę kształcenia zdalnego.
W przypadku przedmiotów ogólnouczelnianych, takich jak: BHP, a także Ochrona własności przemysłowej i prawa autorskiego – to będą one realizowane tylko i wyłącznie w sposób zdalny poprzez uczelnianą platformę Moodle w terminach podanych w harmonogramach.
Na platformie, po wybraniu kategorii przedmioty ogólnouczelniane należy przejść do „Stacjonarne 2020/2021” lub „Niestacjonarne 2020/2021” i zapisać się dołączając do odpowiednich kursów.
Pierwsze zajęcia zaczynają się już 16 października.
Do zobaczenia na platformie!