- Sekretariat nieczynny w dniu 12.05.2022 r.
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II – dr Grzegorz Sroka
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Zarządzenie 105-2022 ws. ustalenia Dnia Rektorskiego w dniu 31.10.2022
- Zmiana godzin pracy sekretariatu - 28.05.2022 r.
- Sekretariat w dniach 09.09.2022 r. oraz 12.09.2022 r. nieczynny
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III - mgr Ernest Pietrzak
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu 26.03.2022 r.
- Przeniesienie terminu konsultacji - mgr Artur Pelo
- Zmiany w zajęciach z dr K. Małysą
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - mgr Dagmara Wiercińska
- Przeniesienie terminu konsultacji - mgr Monika Wróbel
- Zmiana terminu konsultacji - mgr Joanna Miłoń
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II – mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć kierunek Zarządzanie rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Odwołanie zajęć kierunek Finanse i rachunkowość rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Sekretariat nieczynny - 20.07.2022 r. - 05.08.2022 r.
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III – mgr Ernest Pietrzak
- WF ogólnouczelniany - zaliczenie przedmiotu przez uznanie innych form zajęć
- Szkolenie BHP - aktualizacja
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - mgr Monika Wróbel
- Sekretariat nieczynny - 17.06.2022 r.
- Sekretariat nieczynny - od 14.04.2022 r. do 19.04.2022 r.
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II grupa II - mgr Artur Pelo
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Anna Jonkisz - Zacny
- Przeniesienie zajęć FIR st stacjonarne rok II - dr Łukasz Dąbek
- Sekretariat nieczynny - 02.05.2022 r.
- Sekretariat nieczynny - 02-06.09.2022 r.
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok III - dr inż. Krzysztof Holak
- Przeniesienie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok III - dr inż. Krzysztof Holak
- Sekretariat nieczynny w dniach 02-03.06.2022 r.
- Podbijanie studenckich legitymacji - dyżur dla studentów niestacjonarnych
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Zmiana godzin konsultacji - mgr Anna Jonkisz - Zacny
- Zmiana godzin zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - mgr Dagmara Wiercińska
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Joanna Miłoń
- Zmiana godzin zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
- Podbijanie studenckich legitymacji i dyżur dla studentów niestacjonarnych
- Decyzje Dyrektora Instytutu Informatyki - obrony inżynierskie na kierunku Informatyka 2021/2022
- Informacja dot. zapisów na zajęcia z Wychowania Fizycznego w 2 sem. studiów roku akademickiego 2021/2022
- Sekretariat nieczynny w dniach 22.12.2021 - 27.12.2021
- Zmiana godzin zajęć Informatyka rok II st. stacjonarne - dr Hafedh Zghidi
- Zmiana godzin zajęć FIR rok III st. stacjonarne - dr Maciej Mączyński
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok II - mgr Jolanta Okarmus
- Zmiana formy zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
- Zmiana formy zajęć FIR st. stacjonarne rok III - dr Marek Niechwiej
- 03.03.2022 r. - Sekretariat nieczynny
- Zmiana sal - Mechatronika rok I, II i III - 15.01.2022 r. - aktualizacja
- Decyzje Dyrektora Instytutu Informatyki - obrony inżynierskie na kierunku Informatyka 2021/2022 II termin
- Zmiana sali - Informatyka st. niestacjonarne - 15.01.2022 r. - aktualizacja
- Zmiana godzin pracy w dniu 22.01.2022 r. - Sekretariat Instytutu Informatyki
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I i II - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Zmiana godzin dyżurów - mgr Dagmara Wiercińska
- Zmiana formy dyżuru - mgr Artur Pelo
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok II - mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć Mechatronika st. niestacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Przeniesienie zajęć FIR st. stacjonarne rok III - mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie zajęć FIR st. niestacjonarne rok II - dr Sylwia Kołakowska
- Zmiana formy zajęć I FIR st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - dr Grzegorz Sroka
- Odwołanie zajęć I FIR st. stacjonarne - dr inż. Katarzyna Pantoł
- Odwołanie zajęć FIR st. stacjonarne rok I - dr Grzegorz Sroka
- Zmiana terminu zajęć oraz formy zajęć FIR rok II st. niestacjonarne- dr inż. Sylwia Kołakowska
- Odwołanie zajęć I Informatyka st. stacjonarne – dr inż. Katarzyna Pantoł
- 11.03.2022 r. – Sekretariat nieczynny
- Zmiana formy zajęć I FIR st. stacjonarne - mgr Monika Wróbel
- Zmiana formy zajęć I Informatyka st. stacjonarne – mgr Monika Wróbel
- Odwołanie zajęć Informatyka st.stacjonarne rok III - mgr Monika Wróbel
- Odwołanie zajęć rok III Mechatronika st. niestacjonarne - dr inż. Jarosław Bednarz
- Odpracowanie zajęć rok III Mechatronika st. niestacjonarne – dr inż. Jarosław Bednarz
- Zarządzenie 126/2021 ws. czasowego wprowadzenia realizacji zajęć w formie zdalnej
- Zmiana terminu oraz formy zajęć FIR rok II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Zmiana godziny oraz formy zajęć Informatyka rok IV st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Zmiana terminu dyżuru - mgr Joanna Miłoń
- Aktualizacja harmonogramów sesji poprawkowej
- Harmonogramy egzaminów i dyżurów w trakcie sesji i sesji poprawkowej w semestrze zimowym roku akademickim 2021/2022
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich
- Odwołanie zajęć Finanse i Rachunkowość st. niestacjonarne rok II - mgr Ernest Pietrzak
- Odwołanie i odpracowanie konsultacji - dr Sylwia Kołakowska
- Odwołanie dyżuru - dr Sylwia Kołakowska
- Przeniesienie zajęć FIR I rok st. stacjonarne - dr Łukasz Dąbek
- Zmiana formy dyżuru - mgr Anna Jonkisz-Zacny
- Zmiana godziny zajęć Informatyka rok III st. stacjonarne - mgr Jolanta Okarmus
- Dyżury Koordynatorów ds. Praktyk Zawodowych
- Sekretariat nieczynny w dniach 31.12.2021 - 07.01.2022
- Informacja dla studentów I roczników st. stacjonarnych PILNE!!!
- Zmiana terminu dyżuru - dr Grzegorz Sroka
- 22.02.2022 r. - Sekretariat nieczynny
- 28.01.2022 r. - Sekretariat nieczynny
- Odwołanie zajęć Informatyka st. stacjonarne rok I - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Odwołanie zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak - aktualizacja
- Zmiana terminu zajęć II FIR st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- ZMIANA DYŻURU I WPISÓW 26.06.2018 R.-DR H.ZGHIDI
- PRZESUNIĘCIE ZAJĘĆ-FIR-ROK I-NIESTACJONARNE
- Odpracowanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
- Zmiana terminu dyżuru Pani dr Janiny Dudy
- STUDIA NIESTACJONARNE - ZMIANA W HARMONOGRAMIE
- Sekretariat nieczynny
- Odpracowanie zajęć FIR II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Stypendia-pomoc materialna
- Zmiana terminów dyżurów - dr Janina Duda
- Termin składania wniosków na stypendia !
- SZKOLENIE INTERAKTYWNE DLA STUDENTÓW
- SZKOLENIE oraz WPISY ZE SZKOLENIA BHP - ostateczny termin
- Sekretariat - 11.02.2019 r. NIECZYNNY
- Najbliższe wykłady z ochrony własności- studia NST
- Odpracowanie zajęć FIR II st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - dr Teofil Moskal
- Nowy Regulamin Studiów od 01.10.2017r.
- Szkolenie z BHP -link
- Odpracowanie zajęć FIR I st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - Informatyka rok III - mgr Jolanta Okarmus
- Odwołanie zajęć - mgr Magdalena Chowaniec - FIR studia niestacjonarne
- Ważna informacja dla studentów I roku FIR st. stacjonarne
- Opłaty oraz zasady pobierania opłat obowiązujące od roku akademickiego 2021/2022
- Odbiór legitymacji oraz indeksów
- Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny w dniach 12-15 czerwca br.
- Odwołanie zajęć - dr Maciej Mączyński
- Zapisy na przedmiot Wychowanie Fizyczne – PILNA INFORMACJA
- Szkolenia z BHP na kolejne terminy
- Praca dla studentów kierunku Informatyka
- Zmiana godzin dyżuru Pani dr Małgorzaty Mitan-Potockiej
- Zmiana terminu egzaminu poprawkowego z przedmiotu Systemy operacyjne
- UWAGA !!! Liczne zmiany w harmonogramach
- Praktyka/staż - Capgemini
- Wychowanie Fizyczne – zajęcia dla studentów I-go roku w semestrze letnim na kierunkach Informatyka oraz Finanse i rachunkowość - AKTUALIZACJA
- Zarządzenie Rektora nr 100/2020 w sprawie organizacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021
- Spotkanie Kół Naukowych w dniu 29.10.2020 r.
- Zmiana godziny dyżuru - dr Janina Duda
- Zmiana dyżuru Pani Prorektor dr n. o zdr. Soni Grychtoł
- Konsultacje - dr Justyna Dąbrowska
- Zmiana sali 08.02.2020 r. - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- Zmiana godzin konsultacji- dr Sylwia Kołakowska
- Odwołanie egzaminów poprawkowych FIR rok I i II studia stacjonarne i niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń do dnia 10.11.2020 r.
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu 20.05.2021 r.
- Sekretariat nieczynny w dniach 20.07.2020 - 31.07.2020
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
- Dzień Rektorski – 07.01.2022
- Zmiana terminu konsultacji - mgr Artur Pelo
- Marsz Żywych
- ROK III INFORMATYKA-odwołane zajęcia z Systemów mobilnych
- Zmiana terminu dyżuru w sesji poprawkowej - dr Teofil Moskal
- PRZYPOMNIENIE - obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku
- Wybory dotyczące działalności Akademickiego Związku Sportowego
- MGR J. OKARMUS-ODWOŁANY DYŻUR
- Odwołanie zajęć - dr Janina Duda
- Komunikat Prorektora ds. Studentów-warunki zaliczenia semestru
- Zmiana godzin konsultacji Pana dra Adama Drozdka
- Odpracowanie zajęć - mgr Anna Jonkisz-Zacny - FIR st. niestacjonarne rok I sem II
- Sekretariat nieczynny w dniach 25 - 28.05.2021 r.
- ZMIANA TERMINU DYŻURU DR J. DĄBROWSKIEJ
- Komunikat Prorektora ds. Studentów ws. OBRON
- Wychowanie fizyczne - przedmiot ogólnouczelniany
- Zmiana terminu konsultacji Pana mgra Grzegorza Łakomego
- Odwołanie zajęć FIR rok II ST- dr Jarosław Wąsowicz
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 27 września 2021 r.
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z FINANSÓW PUBLICZNYCH
- Odwołanie zajęć FIR rok III ST- dr Jarosław Wąsowicz
- Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią dr Agnieszkę Heba
- Zmiana sali FIR rok III ST - mgr Magdalena Chowaniec
- Odwołanie zajęć rok I Informatyka ST - dr Krzysztof Małysa
- Zmiana terminu dyżuru dr Janina Duda
- POŻEGNANIE ABSOLWENTÓW ROCZNIKA 2018
- Zmiana godzin pracy w Sekretariacie
- Zaproszenie na uroczyste podpisanie porozumienia z WKU w Oświęcimiu
- Informacja dla studentów PIERWSZYCH roczników - studia stacjonarne i niestacjonarne
- Terminy zajęć wyrównawczych z przedmiotu Język angielski - FIR rok I st. stacjonarne
- MGR A. DANIELCZYK-ODWOŁANE ZAJĘCIA
- Zajęcia ogólnouczelniane z przedmiotów: BHP oraz Ochrona własności przemysłowej
- Terminy zajęć wyrównawczych z przedmiotu Informatyka (analiza algorytmów, teoria grafów) - INFORMATYKA rok I st. stacjonarne
- Zarządzenie 25-2021 ws. ustalenia Dnia Rektorskiego w dniu 4 maja 2021 roku
- Sekretariat nieczynny - 03.04.2019 r.
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 29.10.2021 r.
- Zmiana godzin konsultacji - dr Adam Drozdek
- Decyzje Dyrektora Instytutu nr 7 i nr 8 w sprawie egzaminu dyplomowego II termin
- Zmiana godzin !!! Obrony Informatyka- 14.02.2020 r.
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. niestacjonarne - dr Sylwia Kołakowska
- Wielki Test Uczelniany
- W dniu 30.04.2021 r. Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny
- Zmiana formy zajęć w dniu 14.12.2021 r. - dr Janina Duda
- Odwołanie zajęć - dr Sylwia Kołakowska
- Uwaga! Uwaga! Wkrótce uruchamiamy rekrutację na studia magisterskie na kierunku ZARZĄDZANIE I INŻYNIERIA PRODUKCJI!
- Zajęcia z Ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego – 08.10.2021 r.
- Pomoc materialna dla studentów na semestr zimowy 2017/2018
- ROK I - ODWOŁANE ZAJĘCIA Z MGR M. ŚWIERCZKIEM
- Komunikat nr 9 Prorektora ds. nauczania i Rozwoju w sprawie dodatkowych informacji do suplementu obrony 2020/2021 semestr letni
- PILNE - dot. wyboru formy realizacji przedmiotu "wychowanie fizyczne" sem. letni 2016/2017
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Pytania dotyczące egzaminu dyplomowego w semestrze letnim 2019/2020 - Finanse i rachunkowość
- Sekretariat NIECZYNNY - w dniach 13,14.06.2019 roku.
- Zmiana sal w dniu 01.12.2019 r. tj. (niedziela) - FIR rok I i III NST
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniu 27 sierpnia 2021 r.
- Odwołane zajęcia z wychowania fizycznego z Panem drem Pawłem Ochwatem w MG3, studia niestacjonarne
- Komunikat Rektora nr 8/2017 z dnia 20 grudnia 2017 roku w sprawie: godzin rektorskich w dniu 2 stycznia 2018 roku
- INFORMACJA DLA I ROCZNIKÓW - Zajęcia z przedmiotów ogólnouczelnianych 2021/2022 - semestr zimowy - BHP oraz Ochrona własności przemysłowej i prawa autorskiego - AKTUALIZACJA
- Odwołanie zajęć Informatyka rok I st. stacjonarne - dr Katarzyna Wadoń - Kasprzak
- ZAPISY NA SEMINARIUM DYPLOMOWE-ROK III
- Legitymacje studenckie ważne do 14 października 2021 r.
- Odwołanie zajęć Mechatronika rok I st. niestacjonarne – dr Katarzyna Wadoń – Kasprzak
- Informacja dla studentów dot. podbijania legitymacji studenckich w dniach 9-22 sierpnia 2021 r.
- Odwołanie zajęć Mechatronika rok II st. niestacjonarne - dr inż. Krzysztof Holak
- PRZEDMIOTY OGÓLNOUCZELNIANE - ZMIANA SAL
- Zmiana terminu konsultacji Pana dra Adama Drozdka
- Odbiór decyzji dot. stypendium - pok 2.13 CP
- Stypendium-informacje ogólne
- Uwaga! Zajęcia dydaktyczne zostają zawieszone!
- Nieczynny parking przy trzecim budynku
- Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń do dnia 06.11.2020 r.
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu w dniu - 29.02.2020 r.
- Odwołanie zajęć FIR III st. stacjonarne - mgr Anna Jonkisz - Zacny
- ZARZĄDZENIE REKTORA WS. WZORU PODANIA O WPIS WARUNKOWY
- ODWOŁANE ZAJĘCIA OGÓLNOUCZELNIANE Z W-F
- ZMIANA DYŻURU DRA M. BIERNATA
- Odwołanie wszystkich zajęć w dniu 20.12.2021 - dr Sylwia Kołakowska
- 27.08.2021 r. - Sekretariat nieczynny
- Zmiana terminu zajęć II FIR st. niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Komunikat Rektora nr 6/2018 dot. wdrożenia dokumentacji wewnętrznej zgodnie z RODO – PILNE
- Odwołanie konsultacji - mgr Grzegorz Łakomy
- Odwołanie zajęć FIR rok I ST - mgr Joanna Miłoń
- Termin ostatecznego terminu obowiązkowego szkolenia BHP dla studentów I roku oraz uzupełnienie indeksów i kart osiągnięć okresowych
- Zarządzeniem nr 6/2021 w sprawie organizacji roku akademickiego 2021/2022 - 04.10.2021 r. dzień wolny od zajęć
- Odwołane zajęcia z dr Łaciną-Łanowskim (do końca stycznia br.)
- ODWOŁANE ZAJĘCIA-MGR DANIELCZYK
- Odwołanie zajęć 29.11.2019 - prof. Piotr Porwik
- Zaproszenie WOŚP
- Sekretariat nieczynny w dniu 18.06.2021 r.
- ROK I - BHP-OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE SZKOLENIE
- Odwołanie zajęć w dniu 28.11.2019 - dr Zghidi Hafedh
- Odwołanie zajęć Informatyka rok I ST- dr Sylwia Kołakowska
- TERMINY, W JAKICH BĘDĄ PRZYJMOWANE WNIOSKI O PRZYZNANIE POMOCY MATERIALNEJ NA SEMESTR LETNI 2016/2017
- ROK I -NIESTACJONARNE
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR K. WADOŃ-KASPRZAK
- Odwołanie zajęć FIR rok III ST - dr Teofil Moskal
- Zaproszenie na uroczyste Pożegnanie Absolwentów rocznika 2021
- Odwołanie zajęć - dr Maciej Mączyński
- Zmiana godzin zajęć - FIR rok II ST - dr Sylwia Kołakowska
- Ogłoszenie dla studentów I roczników - zaliczenie przedmiotu BHP - dr Grzegorz Zieliński
- HARMONOGRAMY - aktualizacja
- Uchwała nr 45/2017 dot. zasad pobierania opłat za świadczone przez uczelnię usługi edukacyjne
- Konsultacje - dr Justyna Dąbrowska
- Okres Świąteczny - Sekretariat nieczynny
- Komunikat Prorektora nr 4/2016 dot. skreślenia z listy studentów w wyniku braku podjęcia studiów
- Odbiór dyplomów - FIR studia stacjonarne i niestacjonarne
- OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE SZKOLENIE BHP DLA STUDENTÓW I ROKU STUDIÓW PIERWSZEGO I DRUGIEGO STOPNIA:
- Zmiana sali - FIR rok I studia stacjonarne
- ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO 2019/2020
- Legia Akademicka - część teoretyczna - ważne informacje
- Zmiana godzin zajęć FIR rok III st. stacjonarne - dr Maciej Mączyński
- Odwołanie zajęć - dr Agnieszka Heba
- Zarządzenie Rektora nr 99/2019 - w sprawie: realizacji oraz warunków zaliczania przedmiotu wychowanie fizyczne
- Zmiana sposobu logowania do platformy Moodle Zgłoszenie - ID 2504 - informacja z Działu IT
- OGŁOSZENIE - FIR-ROK II-ST. STACJONARNE
- Odpracowanie zajęć - rok II Informatyka
- Zmiana godziny i formy zajęć Informatyka rok I st. stacjonarne - mgr Monika Wróbel
- Składanie wniosków - pomoc materialna.
- Komunikat Prorektora nr 8/2016 dot. zaliczenia przedmiotu oraz realizacji egzaminu zerowego
- Stypendia na semestr zimowy 2017/2018
- Odwołanie zajęć - mgr Artur Pelo
- Zmiana formy zajęć FIR rok III st. niestacjonarne - dr Maciej Mączyński
- NIECZYNNY SEKRETARIAT
- Stypendia na semestr letni 2017/2018
- Zaproszenie na prelekcję „Znaczenie certyfikatu księgowego”
- Zmiana formy zajęć FIR rok III st. niestacjonarne – dr Justyna Dąbrowska
- UWAGA !!! - zmiany w harmonogramach
- Sekretariat nieczynny - 17.02.2020 r.
- Zarządzenie Rektora nr 88/2017 dot. opłat za powtarzanie semestru lub przedmiotu
- Sekretariat - nieczynny
- SESJA POPRAWKOWA - MGR INŻ. A. HARDEK
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I studia stacjonarne
- Informacje dla studentów I roku studiów stacjonarnych i niestacjonarnych PILNE !!!
- PRZENIESIENIE ZAJĘĆ Z MGR J. OKARMUS
- Komunikat Prorektor ds. Studentów ws. warunków zaliczenia semestru
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II studia stacjonarne
- Sekretariat NIECZYNNY - 27.09.2019 r.
- Sekretariat nieczynny w dniach 08 - 10.11.2021 r. oraz 12.11.2021 r.
- Sekretariat nieczynny - 24.01.2020 r. - 27.01.2020 r.
- 15.10.2021 r. - Sekretariat nieczynny
- Zmiana sali - I rok FIR
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I st. stacjonarne
- Szanowni Państwo! W imieniu Władz Uczelni, uprzejmie prosimy o zaniechanie wizyt na Uczelni – Uczelnia jest zamknięta dla osób postronnych. W przypadku pilnych spraw, prosimy o kontakt telefoniczny bądź mailowy.
- Zaproszenie do udziału w #Gaszyn Challenge
- OBOWIĄZKOWE JEDNORAZOWE szkolenie z BHP dla studentów I roku
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II st. stacjonarne
- Odwołanie zajęć Informatyka rok IV ST - mgr Artur Pelo
- Odpracowanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - Informatyka rok IV st. stacjonarne
- Pierwsze zajęcia na studiach NIESTACJONARNYCH z Ochrony własności przemysłowej - 01.10.2021 r. (piątek)
- mgr J. Okarmus - przeniesiony Dyżur
- Zmiana sali - dr Maciej Mączyński
- Legitymacje studenckie
- Zmiana godzin pracy Sekretariatu - 06.03.2020
- Zmiana godzin konsultacji - dr Janina Duda
- Odwołanie zajęć z przedmiotu Mikroekonomia
- Odwołanie zajęć - dr Teofil Moskal
- RODO-Komunikat Rektora nr 6/2018 ws. wdrożenia dokumentacji wewnętrznej
- Ważność legitymacji w czasie stanu epidemii
- Sekretariat nieczynny
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR M. KRUPĄ
- Sekretariat nieczynny
- Odwołanie zajęć - dr Justyna Dąbrowska
- Komunikat Rektora nr 11/2018 z dnia 29.10.2018 r. w sprawie godzin rektorskich
- WARUNKI ZALICZENIA SEMESTRU
- Zmiana terminu dyżuru - dr Grzegorz Sroka
- Nieczynny sekretariat w dniu 06.10.2021 r.
- Uroczyste Zakończenie Roku Akademickiego
- Zajęcia z „Wychowania fizycznego” dla studentów I roku studiów stacjonarnych pierwszego stopnia oraz jednolitych studiów magisterskich
- ORGANIZACJA ROKU AKADEMICKIEGO
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR INŻ. H. ZGHIDI
- ODWOŁANE ZAJĘCIA-05.04.2018- DR M. BIERNAT
- Pomoc materialna - składanie wniosków.
- PRZYPOMNIENIE - obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku - ostatnie terminy
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z DR INŻ. Z. MAŁODOBRYM
- MGR J. OKARMUS-ODWOŁANY DYŻUR
- TERMINY ZJAZDÓW - STUDIA NIESTACJONARNE
- Sekretariat nieczynny
- Organizacja egzaminów, w tym również egzaminów dyplomowych w semestrze letnim 2019/2020 - Zarządzenia Rektora
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z PRZEDMIOTÓW OGÓLNOUCZELNIANYCH W DNIU 25.05.2018 r.
- UISZCZANIE OPŁAT
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Obowiązkowe jednorazowe szkolenie dla studentów I roku
- Szczegółowe informacje dotyczące dyżuru Pani dr Janiny Duda
- Odwołanie zajęć - dr Wiesław Madej
- ODBIÓR LEGITYMACJI
- Zmiana godzin dyżuru Pani dr Janiny Duda
- Komunikat Rektora w sprawie Inauguracji roku akademickiego 2017/2018
- TARGI PRACY 19.06.2018 r.
- ORZECZENIE DOT. STOPNIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
- Zasady tzw. żółtej strefy
- Szkolenie BHP - OSTATNI TERMIN!
- ZMIANA DYŻURU MGR J. MIŁOŃ
- Odwołanie zajęć z przedmiotu ogólnouczelnianego Wychowanie fizyczne
- Komunikaty Pana Rektora
- Zaproszenie na Inaugurację Roku Akademickiego 2020/2021
- Odwołanie zajęć FIR rok III st. stacjonarne - mgr Anna Jonkisz-Zacny
- Komunikat Rektora nr 3/2018 ws. godzin rektorskich w dniu 25 maja 2018 roku.
- ZAPISY STUDENTÓW I ROKU INFORMATYKI I FIR
- Zarządzenia Rektora dot. opłat za studia niestacjonarne, za powtarzanie semestru lub przedmiotu, opłat za świadczone usługi edukacyjne dla studentów-cudzoziemców w roku akadem. 2018/2019
- Odwołanie zajęć - dr Hafedh Zghidi
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z MIERNICTWA I FIZYKI-ĆWICZENIA
- ODWOŁANE ZAJĘCIA Z PROF. NADZW. DR HAB. P. PORWIKIEM
- SEKRETARIAT NIECZYNNY
- Szkolenie - I roczniki studia stacjonarne i niestcjonarne
- Przeniesienie zajęć z przedmiotu Podstawy zarządzania i marketingu z 17.01.2017 (I rok FiR - S)
- W dniu 23.04.2021 r. Sekretariat Instytutu Informatyki nieczynny
- Linki do szkoleń z przedmiotu BHP
- ODWOŁANE ZAJĘCIA DR K. WADOŃ-KASPRZAK
- Przeniesienie zajęć - FIR ST rok II
- Oświadczenie Uczelni dot. ważności legitymacji studenckich
- Nabór uczestników projektu „Uczelnia na wyższym poziomie. Zintegrowany Program Rozwoju PWSZ im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu”
- NOWY REGULAMIN STUDIÓW OD 01.10.2018 r.
- Zmiana sali w dniu 24.01.2020 r. - dr Teofil Moskal
- Zarządzenie nr 124/2020 z dnia 16 października 2020 roku w sprawie: zmiany organizacji zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 ogłoszonej Zarządzeniem nr 100/2020 Rektora z dnia 23 września 2020 roku
- WPISY PRZEDMIOTÓW DO INDEKSU
- Zmiana sali w dniu 24.01.2020 r. - dr Katarzyna Wadoń-Kasprzak
- Zaproszenie na zajęcia informacyjne WKU Oświęcim
- Ważne informacje dotyczące zajęć dla I roku Finanse i rachunkowość oraz I roku Mechatronika
- ORZECZENIE DOT. STOPNIA NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
- Komunikat nr 9/2020 - w sprawie zmiany terminów obron inżynierskich II termin
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - dr Justyna Dąbrowska
- Laury Uczelni 2020
- Odwołanie zajęć FIR rok II st. niestacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok I studia stacjonarne
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. niestacjonarne – mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią mgr Joannę Miłoń
- Obowiązkowe szkolenie BHP dla wszystkich studentów I roku
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń - FIR rok II studia stacjonarne
- Odwołanie zajęć prowadzonych przez Panią dr Agnieszkę Heba
- Obowiązkowe szkolenie dla I roczników - studia niestacjonarne
- Ogłoszenie o ubezpieczeniu NNW studentów
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Zaproszenie na otwarte spotkanie animacyjne pt.: CO WYBRAĆ? STOWARZYSZENIE, FUNDACJĘ, CZY SPÓŁDZIELNIĘ SOCJALNĄ?
- Odwołanie zajęć mgr Joanna Miłoń
- Planujesz odbyć praktykę zawodową? Zrealizuj ją za granicą - w ramach programu Erasmus+!
- SZKOLENIE IBM SKILLS ACADEMY DLA STUDENTÓW
- Zarządzenie JM Rektora MUP Oświęcim w sprawie ograniczenia wstępu na teren Uczelni i zmian w jej funkcjonowaniu
- Odwołanie zajęć FIR rok I st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- POPRAWNE KARTY EGZAMINACYJNE DLA FIR-NIESTACJONARNE
- Odwołanie zajęć FIR rok II st. stacjonarne - mgr Joanna Miłoń
- Odwołanie zajęć - mgr Joanna Miłoń
- Odpracowanie zajęć – mgr Joanna Miłoń – FIR rok I t. niestacjonarne
- Odwołane zajęcia z dr Katarzyną Wadoń-Kasprzak - 27.02.2021
- Nieczynny Sekretariat
- Pomoc materialna na semestr letni w roku akademickim 2018/2019
- Zarządzenie 105/2020 w sprawie procedur COVID-19
- Zmiana godzin zajęć FIR studia stacjonarne - mgr Magdalena Chowaniec
- Odpracowanie zajęć – mgr Joanna Miłoń – FIR rok II st. niestacjonarne
- Przeniesienie sekretariatu Instytutu Informatyki
- Informacja dla studentów, którzy złożyli wnioski o przyznanie stypendium socjalnego
Zmiana sposobu logowania do platformy Moodle Zgłoszenie – ID 2504 – informacja z Działu IT
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy o wprowadzeniu nowego rozwiązania w naszej platformie Moodle, którym jest logowanie się do konta za pomocą istniejącego, uczelnianego konta Microsoft365. Od dziś tracą ważność wszystkie istniejące konta Moodle. Studenci i Wykładowcy mogą zalogować się do platformy Moodle wyłącznie swoim kontem Microsoft365. Wykładowcy w przypadku konieczności będą musieli ponownie przypisać studentów do kursów jeżeli nie wybrali opcji zapisu samodzielnego w nowych kategoriach 2021/2022. Osoby nieposiadające konta w uczelnianym Microsoft365 lub których konto jest nieaktywne, nie będą mogły zalogować się do platformy Moodle. Rozwiązanie to poprawi bezpieczeństwo oraz ułatwi proces logowania do obu platform za pomocą jednolitych danych logowania.
Tym samym wyłączono możliwość samodzielnej rejestracji konta w Moodle. Dotychczasowe konta studentów jak i wykładowców (loginy z Moodle) pozostaną czasowo zawieszone w celu wglądu przez wykładowców np. do ocen jeżeli zajdzie taka konieczność.
Wykładowcy, którzy potrzebują uzyskać dostęp do istniejących kursów powinni zgłosić się o ponowne przypisanie do wskazanego kursu przesyłając linki do kursów. Identycznie w przypadku potrzeby nadania uprawnienia do zakładania nowych kursów – wystarczy do nas przesłać link do kategorii z najniższego poziomu (np. rok I, rok II itd)
Na naszej stronie została zaktualizowana instrukcja: https://uczelniaoswiecim.edu.pl/studia/e-learning/instrukcja-moodle/
Prosimy o poinformowanie wszystkich wykładowców i studentów o wprowadzonych zmianach.
Przesyłam ponadto instrukcję w jaki sposób studenci mają wydedukować swoje hasło do MS365:
„hasło w systemie Microsoft 365 zostało wygenerowane ponownie według następującego schematu:
mała pierwsza litera imienia, mała pierwsza litera nazwiska (bez polskich znaków), data urodzenia (w formacie rok, miesiąc, dzień (bez zer wiodących!)) oraz znakiem #
Przykład 1: Jan Kowalski, data urodzenia 1 lipca 1990 – jk199071#
Przykład 2: Marlena Nowak, data urodzenia 12 listopada 1980 – mn19801112#
Przykład 3: Przemysław Żaroń, data urodzenia 9 stycznia 2000 – pz200019#
Przypominam dodatkowo, że adresem e-mail oraz loginem jest:
login: nr_indeksu@student.mup.edu.pl
strona logowania: https://portal.office.com. lub login.microsoftonline.com
Proszę przy pierwszym logowaniu koniecznie przeprowadzić procedurę pierwszego logowania i ustawić alternatywny adres e-mail i/lub telefon. Pozwoli to w przyszłości na samodzielne zresetowanie hasła.
Ponadto wyjaśniam ścieżki postępowania po zmianach w skrócie:
1. Do Microsoft365 i Moodle studenci i wykładowcy logują się kontem MS365 (są to całkowicie nowe konta dla moodle)
2. Sekretariaty przesyłają listę studentów według wzoru do założenia kont MS365 https://uczelniaoswiecim.edu.pl/uczelnia/dzial-informatyki/#get-Microsoft%20Office%20365 do Działu IT, my odsyłamy informację do sekretariatów z raportem założenia kont Microsoft365 oraz instrukcją dla studentów.
3. Sekretariaty (lub inne upoważnione osoby) informują studentów o kontach i instrukcji
4. Wykładowcy po zalogowaniu na moodle muszą wysłać do nas linki z przeglądarki z kategorii najniższego poziomu, abyśmy mogli nadać uprawnienie do zakładania kursu.
5. Powinienem otrzymać zbiorczą listę wykładowców według instrukcji, za wyjątkiem daty urodzenia (zleceniowcy i o pracę) którym trzeba założyć konto w MS365 https://uczelniaoswiecim.edu.pl/uczelnia/dzial-informatyki/#get-Microsoft%20Office%20365