Komunikacja ze studentami – PILNA INFORMACJA
Data utworzenia: 6 października 2023r.
Szanowni Państwo,
uprzejmie przypominam, że od 1 października 2023 r. wszedł w życie nowy Regulamin studiów. Zawarto w nim nowy rozdział, który dotyczy komunikacji ze studentami.
Zgodnie z zapisami regulaminowymi, komunikacja mailowa pracowników administracji oraz nauczycieli akademickich i innych osób prowadzących zajęcia dydaktyczne ze studentami odbywa się (z pewnym zastrzeżeniem) wyłącznie za pośrednictwem uczelnianych adresów mailowych studentów w domenie mup.edu.pl (czyli adresów uczelnianych).
Dotyczy to zarówno komunikacji ze studentem oraz komunikacji studenta z Uczelnią. Proszę, aby wszyscy nauczyciele oraz inne osoby prowadzące zajęcia w komunikacji z administracją Uczelni oraz ze studentami komunikowali się również wyłącznie za pośrednictwem poczty uczelnianej. W przypadku otrzymania przez pracownika administracji lub nauczyciela maila od studenta z adresu innego niż uczelniany, należy poinformować nadawcę, że przyjmowane są wiadomości wyłącznie z adresów uczelnianych.
Wyjątek stanowią jedynie sytuacje, w jakich nie ma możliwości komunikacji z poziomu poczty uczelnianej.
Z poważaniem
Radosław Folga