Niestacjonarne – dot. studentów przyjętych z dniem 31.10.2017 i uiszczenia opłaty za czesne
Data utworzenia: 1 stycznia 1970r.
Osoby przyjęte w turze uzupełniającej rekrutacji (data decyzji: 31.10.2017 r.) zobowiązane są do uiszczenia całej opłaty lub I raty za kształcenie na studiach niestacjonarnych do dnia 10 listopada br., zgodnie z zapisami umowy o pobieranie nauki na studiach niestacjonarnych:
Student zobowiązany jest wnosić opłaty:
- a) za semestr zimowy: z góry do 10 dni od rozpoczęcia kształcenia w danym roku akademickim,
- b) za semestr letni z góry do 10 dni od rozpoczęcia kształcenia w semestrze letnim danego roku akademickiego.
W uzasadnionych wypadkach, spowodowanych względami materialnymi, opłaty przypadające za okres roku akademickiego mogą zostać rozłożone na cztery raty płatne co semestr w następujących terminach:
- a) w semestrze zimowym:
– pierwsza rata płatna do 10 dni od rozpoczęcia kształcenia w danym roku akademickim,
– druga rata płatna do 15 stycznia.
- b) w semestrze letnim:
– pierwsza rata płatna do 10 dni od rozpoczęcia kształcenia w semestrze letnim danego roku akademickiego,
– druga rata płatna do 15 maja.