Poznaj nasze kierunki studiów

ZREKRUTUJ SIĘ!

KROK 1

Kliknij, aby się zarejestrować .

Rejestracja w systemie IRK – Internetowa Rekrutacja Kandydatów

  • utwórz konto – wprowadź adres e-mail oraz hasło (adres e-mail to Twój login do konta w IRK);
  • aktywuj konto – na adres e-mail podany w trakcie tworzenia konta otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym;
  • wypełnij wymagane dane – zakładka Moje konto / Formularze osobowe;
  • załącz zdjęcie – zdjęcie powinno być zgodne z wymaganiami jak do dowodu osobistego (to samo zdjęcie wydrukowane od fotografa należy przynieść z dokumentami); w poniższym linku znajdują się informacje odnośnie wymagań do zdjęć:

https://www.gov.pl/web/gov/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu.

Jeśli pojawią się trudności z dodaniem zdjęcia przyjedź na Uczelnie, pracownik pomoże właściwie wgrać zdjęcie. Pamiętaj, że zdjęcie musi zostać zaakceptowane w systemie IRK przed ogłoszeniem kwalifikacji do złożenia dokumentów na studia.

Pamiętaj aby wszystkie zakładki były wypełnione!

Jeśli nie masz jeszcze wyniku matury lub obrony w przypadku studiów II stopnia, wpisanie roku uzyskania matury lub obrony daje możliwość wybrania kierunku studiów i zapisania się na właściwy kierunek. Konieczne jednak jest przed złożeniem dokumentów uzupełnienie brakujących danych. Uzupełnić zakładkę Wykształcenie można za pomocą opcji „dodaj dokument”. Po zatwierdzeniu kliknij w „edytuj wyniki egzaminów”,wprowadź wyniki.

WPROWADZIĆ NALEŻY TYLKO WYNIKI Z EGZAMINÓW PISEMNYCH.

W przypadku zapisu na studia II stopnia, jeśli system zapyta o wykształcenie średnie, wybierz rodzaj matury, która była zdawana, ale nie wpisuj wyników matury. Wyniki maturalne w rekrutacji na studia II stopnia są zbędne.


KROK 2

Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w kwocie 85 zł w terminie do trzech dni od zarejestrowania się w systemie rekrutacyjnym (IRK).

Osoby, które nie dokonają wpłaty nie zostaną uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.

Dane do przelewu:

Numer konta bankowego: 79 1090 2590 0000 0001 3232 5005 /Santander Bank Polska S.A./

W tytule przelewu należy wpisać: rodzaj wpłaty, imię i nazwisko kandydata, kierunek studiów, poziom studiów (I, II stopnia lub studia jednolite magisterskie) oraz formę studiów (stacjonarne, niestacjonarne).

Ostateczne potwierdzenie wpisu na studia nastąpi po złożeniu wymaganych dokumentów i uiszczeniu wymaganej opłaty.


KROK 3

Złóż dokumenty na Uczelni.

Terminy składania dokumentów sprawdzisz tutaj.

Komplet dokumentów należy złożyć w Dziale Spraw Studenckich, budynek Colegium Primium, pok. 114, 209 lub 213.

Lista wymaganych dokumentów tutaj.

Po upływie terminu drugiej tury rekrutacji, w razie niewypełnienia limitu liczby miejsc określonych przez Senat, Rektor może podjąć decyzję o przeprowadzeniu naboru dodatkowego.


Informacji dotyczących procesu rekrutacji udziela:

Dział Spraw Studenckich

 33 842 98 13 / 33 842 98 23 / 33 842 98 45

e-mail: rekrutacja@uczelniaoswiecim.edu.pl


Informacje dodatkowe:

W przypadku rejestracji na studia pierwszego stopnia podaj wyniki z matury – egzamin pisemny.

Informację dotyczące szczegółowych zasad przeliczania wyników z egzaminu maturalnego znajdziesz tutaj.

Osoby, które zdawały „nową maturę” w latach 2005 – 2025 na poziomie podstawowym, otrzymują z tych przedmiotów egzaminacyjnych liczbę punktów równą liczbie uzyskanego wyniku (procent).

Osoby, które zdawały „nową maturę” w latach 2005 – 2025 na poziomie rozszerzonym, otrzymują z tych przedmiotów egzaminacyjnych liczbę punktów równą liczbie uzyskanego wyniku (procent) plus dodatkowe punkty, według zasady:

100% – 80% – 50 punktów
79% – 60% – 40 punktów
59% – 40% – 30 punktów
39% – 30% – 20 punktów

Osoby, które zdawały „nową maturę” na poziomie rozszerzonym w latach 2005 – 2025, wpisują w formularzu rejestracyjnym uzyskany wynik, bez względu na poziom egzaminu, dodatkowe punkty według wskazanej wyżej zasady, w przypadku zdania egzaminu na poziomie rozszerzonym, naliczają się automatycznie.

Dla maturzystów posiadających tak zwaną „starą maturę” – zdawaną przed rokiem 2005, stosuje się następujące przeliczniki punktowe:

celujący                      100 punktów
bardzo dobry            85 punktów
dobry                          70 punktów
dostateczny              50 punktów
dopuszczający         30 punktów

Osoby, które zdawały „starą maturę”  przed rokiem 2005, wpisują w formularzu rejestracyjnym uzyskany wynik – ocenę, punkty według wskazanej wyżej zasady, naliczają się automatycznie.


W przypadku rejestracji na studia drugiego stopnia – wpisz ocenę uzyskaną na dyplomie ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz średnią ocen z przebiegu studiów z suplementu, jeśli system zapyta o wykształcenie średnie, wybierz rodzaj matury, która była zdawana, ale nie wpisuj wyników matury. Wyniki maturalne w rekrutacji na studia II stopnia są zbędne.