
ZREKRUTUJ SIĘ!
KROK 1
Kliknij, aby się zarejestrować .
Rejestracja w systemie IRK – Internetowa Rekrutacja Kandydatów
- utwórz konto – wprowadź adres e-mail oraz hasło (adres e-mail to Twój login do konta w IRK);
- aktywuj konto – na adres e-mail podany w trakcie tworzenia konta otrzymasz wiadomość z linkiem aktywacyjnym;
- wypełnij wymagane dane – zakładka Moje konto / Formularze osobowe;
- załącz zdjęcie – zdjęcie powinno być zgodne z wymaganiami jak do dowodu osobistego (to samo zdjęcie wydrukowane od fotografa należy przynieść z dokumentami); w poniższym linku znajdują się informacje odnośnie wymagań do zdjęć:
https://www.gov.pl/web/gov/zdjecie-do-dowodu-lub-paszportu.
Jeśli pojawią się trudności z dodaniem zdjęcia przyjedź na Uczelnie, pracownik pomoże właściwie wgrać zdjęcie. Pamiętaj, że zdjęcie musi zostać zaakceptowane w systemie IRK przed ogłoszeniem kwalifikacji do złożenia dokumentów na studia.
Pamiętaj aby wszystkie zakładki były wypełnione!
Jeśli nie masz jeszcze wyniku matury lub obrony w przypadku studiów II stopnia, wpisanie roku uzyskania matury lub obrony daje możliwość wybrania kierunku studiów i zapisania się na właściwy kierunek. Konieczne jednak jest przed złożeniem dokumentów uzupełnienie brakujących danych. Uzupełnić zakładkę Wykształcenie można za pomocą opcji „dodaj dokument”. Po zatwierdzeniu kliknij w „edytuj wyniki egzaminów”,wprowadź wyniki.
WPROWADZIĆ NALEŻY TYLKO WYNIKI Z EGZAMINÓW PISEMNYCH.
W przypadku zapisu na studia II stopnia, jeśli system zapyta o wykształcenie średnie, wybierz rodzaj matury, która była zdawana, ale nie wpisuj wyników matury. Wyniki maturalne w rekrutacji na studia II stopnia są zbędne.
KROK 2
Dokonaj opłaty rekrutacyjnej w kwocie 85 zł w terminie do trzech dni od zarejestrowania się w systemie rekrutacyjnym (IRK).
Osoby, które nie dokonają wpłaty nie zostaną uwzględnione w procesie rekrutacyjnym.
Dane do przelewu:
Numer konta bankowego: 79 1090 2590 0000 0001 3232 5005 /Santander Bank Polska S.A./
W tytule przelewu należy wpisać: rodzaj wpłaty, imię i nazwisko kandydata, kierunek studiów, poziom studiów (I, II stopnia lub studia jednolite magisterskie) oraz formę studiów (stacjonarne, niestacjonarne).
Ostateczne potwierdzenie wpisu na studia nastąpi po złożeniu wymaganych dokumentów i uiszczeniu wymaganej opłaty.
KROK 3
Złóż dokumenty na Uczelni.
Terminy składania dokumentów sprawdzisz tutaj.
Komplet dokumentów należy złożyć w Dziale Spraw Studenckich, budynek Colegium Primium, pok. 114, 209 lub 213.
Lista wymaganych dokumentów tutaj.
Po upływie terminu drugiej tury rekrutacji, w razie niewypełnienia limitu liczby miejsc określonych przez Senat, Rektor może podjąć decyzję o przeprowadzeniu naboru dodatkowego.
Informacji dotyczących procesu rekrutacji udziela:
Dział Spraw Studenckich
33 842 98 13 / 33 842 98 23 / 33 842 98 45
e-mail: rekrutacja@uczelniaoswiecim.edu.pl
Informacje dodatkowe:
W przypadku rejestracji na studia pierwszego stopnia podaj wyniki z matury – egzamin pisemny.
Informację dotyczące szczegółowych zasad przeliczania wyników z egzaminu maturalnego znajdziesz tutaj.
Osoby, które zdawały „nową maturę” w latach 2005 – 2025 na poziomie podstawowym, otrzymują z tych przedmiotów egzaminacyjnych liczbę punktów równą liczbie uzyskanego wyniku (procent).
Osoby, które zdawały „nową maturę” w latach 2005 – 2025 na poziomie rozszerzonym, otrzymują z tych przedmiotów egzaminacyjnych liczbę punktów równą liczbie uzyskanego wyniku (procent) plus dodatkowe punkty, według zasady:
100% – 80% – 50 punktów
79% – 60% – 40 punktów
59% – 40% – 30 punktów
39% – 30% – 20 punktów
Osoby, które zdawały „nową maturę” na poziomie rozszerzonym w latach 2005 – 2025, wpisują w formularzu rejestracyjnym uzyskany wynik, bez względu na poziom egzaminu, dodatkowe punkty według wskazanej wyżej zasady, w przypadku zdania egzaminu na poziomie rozszerzonym, naliczają się automatycznie.
Dla maturzystów posiadających tak zwaną „starą maturę” – zdawaną przed rokiem 2005, stosuje się następujące przeliczniki punktowe:
celujący 100 punktów
bardzo dobry 85 punktów
dobry 70 punktów
dostateczny 50 punktów
dopuszczający 30 punktów
Osoby, które zdawały „starą maturę” przed rokiem 2005, wpisują w formularzu rejestracyjnym uzyskany wynik – ocenę, punkty według wskazanej wyżej zasady, naliczają się automatycznie.
W przypadku rejestracji na studia drugiego stopnia – wpisz ocenę uzyskaną na dyplomie ukończenia studiów pierwszego stopnia oraz średnią ocen z przebiegu studiów z suplementu, jeśli system zapyta o wykształcenie średnie, wybierz rodzaj matury, która była zdawana, ale nie wpisuj wyników matury. Wyniki maturalne w rekrutacji na studia II stopnia są zbędne.