Rusza konkurs na stanowisko Informatyk wspierający działanie Centrum Technologii i Jakości
Data utworzenia: 21 września 2022r.
Szanowni Państwo,
ogłaszamy konkurs na stanowisko Informatyka wspierającego działanie Centrum Technologii i Jakości w związku z realizacją Projektu pt. „Doskonałość dydaktyczna uczelni” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (numer wniosku o dofinansowanie POWR.03.04.00-00-P023/21).
Forma nawiązania stosunku pracy: umowa o pracę / 1 etat
Zadania:
- Zarządzanie, konfiguracja, obsługa i utrzymanie m.in.:
- systemów desktopowych;
- infrastruktury komputerowej (administracja oraz dydaktyka);
- infrastruktury audio-wideo;
- urządzeń peryferyjnych.
- Prowadzenie helpdesku, rejestrów, inwentaryzacji zasobów, prowadzenie wewnętrznej dokumentacji IT.
- Wykonywanie obowiązków służbowych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.
- Znajomość i umiejętność posługiwania się narzędziami IT (programowe, fizyczne, diagnostyczne itp.).
- Opracowanie nowych procedur, narzędzi i technik oraz realizację tych procedur w oparciu o nowe narzędzia, jak również stworzenie raportów po realizacji tych procedur w następujących zakresach:
- monitorowania, oceny i weryfikacji stopnia osiągania przez studentów zakładanych efektów uczenia się;
- doskonalenie programów studiów, w szczególności poprzez aktualizowanie treści kształcenia;
- metod prowadzenia zajęć;
- ewaluacji procesu dydaktycznego (opracowywanie i analiza wszelkiej ankietyzacji dot. zajęć dydaktycznych, obsługi administracyjnej procesu dydaktycznego, infrastruktury dydaktycznej, realizacji zajęć w formie zdalnej oraz innych wg potrzeb Uczelni);
- doskonalenie procesu dyplomowania;
- e-learningu (współpraca i wsparcie Uczelnianego Zespołu ds. e-learningu);
- umiędzynarodowienia procesu kształcenia (korzystanie z dobrych procedur dydaktycznych i innych ośrodków zagranicznych).
Wymagania:
Wykształcenie: średnie/techniczne o profilu informatycznym. Mile widziane doświadczenie na stanowisku informatycznym w instytucji publicznej.
Umiejętności fakultatywne:
- Znajomość serwisów i usług zewnętrznych oraz wewnętrznych obsługujących procesy dydaktyczne i administracyjne
- Znajomość podstaw przepisów Zamówień Publicznych
- Znajomość języka angielskiego – stopień B1
- Znajomość przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce
Wymagane dokumenty:
- Życiorys i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, szkolenia, kursy i inne umiejętności
- Kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych ( fakultatywnie)
- Podpisana klauzula RODO
- Oświadczenie: Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
Komplet dokumentów należy złożyć w Małopolskiej Uczelni Państwowej im. rtm. Witolda Pileckiego w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, pok. 1.13 Kancelaria Uczelni Collegium Primum, w terminie od 21 września 2022 r. do 27 września 2022 r.
Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do dnia 28 września 2022 r.
Informacje uzupełniające:
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do MUP w Oświęcimiu po upływie terminu wskazanego powyżej nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci zakwalifikowani na podstawie analizy złożonych dokumentów, zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie którym zostaną powiadomieni telefonicznie lub za pomocą poczty elektronicznej.
- Informacja o wynikach naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej MUP Oświęcim.
- Zastrzega się możliwość odwołania naboru bez podania przyczyn.
- Zastrzega się prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
- MUP Oświęcim, nie zwraca dokumentów aplikacyjnych złożonych w procesie niniejszej rekrutacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Ogloszenie o pracę – Centrum Technologii i Jakości