Poznaj nasze kierunki studiów

Oferta pracy: Specjalista ds. pozyskiwania i rozliczania dotacji i funduszy

Miejsce pracy: Łaziska Górne

Kluczowe zadania na tym stanowisku:

1. Analiza projektów oraz pozyskiwanie dotacji i funduszy:
• Analiza projektów i inwestycji prowadzonych w firmie pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania;
• Proponowanie rozwiązań w zakresie optymalizacji projektów i inwestycji pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania;
• Monitoring dostępności funduszy i źródeł finansowania (fundusze: unijne, regionalne, krajowe, norweskie; projekty B+R);

2. Koordynacja Finansowo-Rozliczeniowa:
• Przygotowanie i koordynowanie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie wraz z dokumentacją towarzyszącą;
• Opracowywanie niezbędnych dokumentów projektowych, raportów, sprawozdań;
• Koordynacja procesu składania wniosków, ewentualnych negocjacji i podpisywania umów;
• Kontakty z instytucjami publicznymi w zakresie konsultacji, ustaleń i pozyskiwania informacji na etapie poprzedzającym przygotowanie wniosku o dofinansowanie;
• Weryfikowanie i potwierdzanie kwalifikowalności wydatków oraz dostępności środków w budżecie projektu;
• Rozliczanie projektów, sporządzanie raportów, sprawozdań oraz analiza działań;
• Przygotowanie informacji, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów.

 

Z Twojej strony oczekujemy:

  • Umiejętności opracowywania wniosków o dofinansowanie zgodnie z wytycznymi;
    • Doświadczenia w pozyskiwaniu i realizacji projektów m.in. składaniu wniosków i rozliczaniu projektów;
    • Umiejętności pozyskiwania danych rynkowych, statystycznych oraz informacji niezbędnych do przygotowania wniosków;
    • Znajomości aktualnych zasad i wytycznych dotyczących realizacji projektów finansowanych oraz kwalifikowalności kosztów;
    • Znajomości technik i narzędzi zarządzania projektem;
    • Umiejętności pracy pod presją czasu;
    • Dobrej organizacji pracy własnej w wielozadaniowym procesie;
    • Zaangażowania w realizowane obowiązki i postawę proaktywną;
    • Komunikatywności i nastawienia na współpracę;
    • Bardzo dobrej znajomości obsługi aplikacji w MS Office w zakresie wykonywanych czynności (Excel, Word, Planner, PowerPoint).

 

W zamian proponujemy:

  • Pracę w firmie produkcyjnej o międzynarodowym zasięgu;
    • Możliwość realizacji projektów, które będą miały realny wpływ na rozwój naszego biznesu;
    • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz wsparcie doświadczonych współpracowników;
    • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym (2 dni HO/ 3 dni stacjonarnie);
    • Pakiet benefitów, w tym: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta Multisport oraz liczne świadczenia z ZFŚS;
    • Interesującą, pełną wyzwań pracę na samodzielnym stanowisku;
    • Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach firmy.

Aplikuj tutaj:
https://goodram.elevato.net/pl/specjalista-ds-pozyskiwania-i-rozliczania-dotacji-i-funduszy,j,90?source=1036

Zachęcamy  do zapoznania się z informacjami o firmie, sposobie rekrutacji oraz innymi ofertami pracy na stronie: http://www.goodram.com/kariera/+