„Tajemnica sukcesu współczesnych polskich brandów z sektora Fashion&Beauty” – kolejne spotkanie z praktykiem
Data utworzenia: 11 grudnia 2018r.
4 grudnia 2018 r. odbyło się kolejne spotkanie z praktykiem, w którym udział wzięli studenci kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji oraz Zarządzanie. Tym razem studenci wysłuchali prelekcji dr Jadwigi Sebesta z Uniwersytetu Śląskiego na temat „Tajemnica sukcesu współczesnych polskich brandów z sektora Fashion&Beauty”. Na przykładzie wybranych firm studenci mieli okazję przekonać się o tym, co decyduje o pozycji danej marki, jak trudne jest kreowanie świadomości klienta oraz co decyduje o sukcesie lub porażce.
Wykład był bardzo inspirujący i ciekawy. Słuchacze mogli nawiązać dyskusję, a także wyciągnąć wnioski w przypadku kierowania swojej dalszej edukacji w kierunku badania rynku, kreowania wizerunku marki lub pozyskiwania klientów.