
Instrukcje i regulaminy
Instrukcje e-learning (Moodle, Microsoft365)
Każdy student oraz wykładowca uzyskuje dostęp do bezpłatnego środowiska Microsoft Office 365 w wersji online oraz platformy Moodle. Konta są zakładane automatycznie na podstawie danych z systemu USOS. Do logowania do platform wykorzystywane są dane uwierzytelniania z systemu USOS. W przypadku problemów z kontem należy zgłosić się do sekretariatu instytutu.
Wszelkie instrukcje i rozwiązywanie problemów na temat uczelnianych platform e-learning znajdą Państwo pod linkiem:
https://uczelniaoswiecim.edu.pl/studia/e-learning/
Instrukcje obsługi sprzętu w salach wykładowych
Przed zgłoszeniem awarii lub problemu z dźwiękiem, internetem, wyświetlanym obrazem itp. prosimy o zapoznanie się z instrukcją obsługi sprzętu do pobrania poniżej. Jeżeli poprawne wykonanie kroków opisanych w instrukcji nie rozwiązało problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z działem IT Uczelni. Każda z sal ma przygotowaną dedykowaną instrukcję.
Instrukcja obsługi czytnika rejestracji czasu pracy
Czytniki znajdują się na ścianie w budynkach:
- Collegium Primum (parter) – obok działu Kadr
- Collegium sub Horologio (piętro -1) – obok portierni
- Collegium Inventorum (parter) – obok dyżurki ochrony
Poprawne zarejestrowanie odbicia karty jest zawsze sygnalizowane podwójnym sygnałem oraz komunikatem na wyświetlaczu: „Karta OK”. W innym wypadku odbicie karty nie zostało zarejestrowane. W tej sytuacji proszę spróbować ponownie lub skorzystać z drugiego czytnika.
Niedziałający czytnik, karty oraz inne problemy merytoryczne proszę zgłaszać do działu Kadr.