
Ogłoszenie konkursowe na stanowisko referenta ds. administracji w związku z planowanym rozpoczęciem realizacji Projektu pt. „Uczelnia na wyższym poziomie” w ramach konkursu POWR.03.05.00-IP.08-00- PZ1/17
Ogłoszenie konkursowe na stanowisko referenta ds. administracji w związku z planowanym rozpoczęciem realizacji Projektu pt. „Uczelnia na wyższym poziomie” w ramach konkursu POWR.03.05.00-IP.08-00- PZ1/17
Forma nawiązania stosunku pracy
- Umowa o pracę/1 etat
Główne obowiązki:
- Wsparcie Kierownika Projektu
- Współpraca z pracownikami finansowo-administracyjnymi dot. projektu
- Archiwizowanie dokumentów
- Opracowywanie dokumentacji projektowej i przygotowanie raportów i analiz dotyczących projektu
- Wypełnianie formularza do Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego (PEFS)
- Promocja projektu
- Udział w tworzeniu ofert przetargowych
- Udział w nadzorze organizacyjnym (koordynacja szkoleń) oraz rzeczowo-finansowym zgodnym
z założeniami projektu - Uczestniczenie i/lub prowadzenie postępowań zamówień publicznych, związanych z realizacją działań
w projekcie - Realizacja innych zadań zleconych przez kierownika projektu
- Prowadzenie bieżącego monitoringu działań w projekcie
- Uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji rozliczeniowej
- Monitoring karier zawodowych studentów
Wykształcenie niezbędne: wykształcenie wyższe magisterskie
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
- praca w podstawowym systemie czasu pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- wykonywanie prac biurowych, obsługiwanie podstawowych urządzeń biurowych
- kontakt z pracownikami PWSZ oraz studentami
- osoby z niepełnosprawnością mogą również brać udział w procesie konkursowym
Wymagania konieczne:
- znajomość funkcjonowania Europejskiego Funduszu Społecznego
- doświadczenie w realizacji projektów finansowanych z funduszy unijnych
- umiejętność obsługi programów komputerowych komputerowych Pakietu Microsoft Office
- znajomość metody Projekt Cycle Management (PCM)
Wymagania pożądane:
- znajomość ustawy o Prawie Zamówień Publicznych
- umiejętność dobrej organizacji pracy oraz umiejętność pracy w zespole
- zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
- odpowiedzialność, komunikatywność i sumienność w wykonywanych obowiązkach
- nastawienie na realizację wyznaczonych zadań
Wymagane dokumenty:
- życiorys i list motywacyjny
- kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopia dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe
- oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- podpisana klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji- zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z póź.zm.)
- oświadczenie: Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
- Komplet dokumentów należy złożyć w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. rtm. W. Pileckiego
w Oświęcimiu, ul. Kolbego 8, pok. 1.05 Kancelaria Uczelni Collegium Primum do 19.04.2018r.
W przypadku braku wejścia w życie umowy na realizację projektu Zintegrowane Programy Uczelni (konkurs POWR.03.05.00-IP.08-00-PZ1/17), Uczelnia zastrzega sobie prawo do niezawarcia umowy
z osobą, która wygra konkurs.
Rektor PWSZ im. rtm. W. Pileckiego w Oświęcimiu
prof. zw. dr hab. Witold Stankowski
Ogłoszenie konkursowe na stanowisko referenta ds. administracji