Witamy na nowym portalu Uczelni!
Data utworzenia: 5 stycznia 2017r.

Mamy niezmierną przyjemność przedstawić Państwu nowy portal internetowy Uczelni!
Strona internetowa została podzielona na kilka przejrzystych działów takich jak:
– Uczelnia – tu znajdują się informacje dotyczące naszej instytucji takie jak: władze, historia uczelni, akty prawne;
– Kierunki studiów – w której została zebrana i przedstawiona pełna oferta kształcenia w Uczelni;
– Rekrutacja – znajdują się tu wszystkie niezbędne informacje dla kandydatów dotyczące procesu rekrutacyjnego na studia;
– Studia – zakładka dotycząca wszelkich spraw studenckich, kształcenia, opłat, stypendiów, Programu Erasmus+, Biura Karier czy organizacji studenckich;
– Instytuty – tu znajdziemy wszystkie informacje dotyczące bieżących spraw dla danego kierunku takie jak harmonogramy wykładów, dyżury wykładowców, ogłoszenia, podległe studia podyplomowe i kursy, program kształcenia, niezbędne druki do pobrania;
– Biblioteka – zakładka zawierająca katalog online, wszelkie informacje związane z działalnością i funkcjonowaniem biblioteki, bazy interaktywne, regulamin, wykaz darczyńców;
– Wydawnictwo – znajdują się tu wszystkie publikacje, które ukazały się nakładem wydawnictwa uczelnianego, ponadto regulamin wydawnictwa, zasady publikowania oraz zasady zamawiania i sprzedaży publikacji;
– E-learning – to internetowa platforma służąca do nauczania i uczenia się. To bardzo elastyczna, prosta w obsłudze, bezpieczna i przede wszystkim darmowa platforma przeznaczona do zdalnego nauczania. Jest ona wyposażona w funkcje takie jak dziennik ocen, ordery, kalendarz czy moduły pozwalające na szybkie sprawdzanie wiedzy i przesyłanie plików.
– Kontakt – tu zgromadzone zostały dane kontaktowe do poszczególnych jednostek oraz najważniejszych osób na Uczelni. Podział na kategorie pozwoli w łatwiejszy sposób odnaleźć interesujący nas kontakt, można także skorzystać z wbudowanego formularza kontaktowego.
Układ strony oraz jej zawartość merytoryczna zostały możliwie najbardziej uproszczone tak, aby skupić się na najważniejszych informacjach. Prosta szata graficzna nie rozprasza podczas czytania, ułatwia nawigację. Treści zostały posortowane, pogrupowane i przedstawione w przejrzysty sposób.
Na głównej stronie dodany został kalendarz, w którym będą zapisane nadchodzące ważne wydarzenia.
Zapraszamy także do odwiedzania nowych serwisów społecznościowych, znajdujących się po prawej stronie witryny.
Nowa strona internetowa została także przystosowana do urządzeń mobilnych, takich jak tablety oraz smartfony. Niektóre elementy takie jak: główny slider ze zdjęciami, pole na skróty, partnerzy uczelni oraz kalendarz, można obsługiwać za pomocą gestów. Ponadto, po kliknięciu mapki u dołu strony można uruchomić nawigację Google na urządzeniu mobilnym.
U góry strony zamieściliśmy podstawowe narzędzia ułatwiające dostęp osobom niedowidzącym.
Kolejną nowością jest program Przydział sal wykładowych, w którym każdy może sprawdzić w jakiej sali w danym dniu i godzinie odbywają się wykłady.
Istotną informacją jest to, iż niektóre podstrony w instytutach zostały zabezpieczone hasłami, które mogą Państwo uzyskać bezpośrednio w swoim instytucie. Opcja ta zapewnia ochronę danych osobowych oraz chroni informacje ważne dla studentów i wykładowców, związane ze sprawami instytutu.
Wszelkie uwagi dotyczące treści strony prosimy kierować do Redakcji pod adresem:
media@pwsz-oswiecim.edu.pl.
Wszelkie uwagi co do wyglądu strony i jej działania prosimy kierować do Działu IT Uczelni pod adresem:
dzial.it@pwsz-oswiecim.edu.pl
Życzymy Państwu miłego korzystania z portalu!
Wkrótce kolejne nowości.
Dział IT Uczelni