Wyjazd szkoleniowy dr Justyny Dąbrowskiej w ramach programu Erasmus+
Data utworzenia: 26 marca 2025r.


W dniach 10-14 marca 2025 r. dr Justyna Dąbrowska, nauczyciel akademicki w Instytucie Nauk o Ekonomii i Bezpieczeństwie wzięła udział w szkoleniu z programu Erasmus+ w Berlinie, które dotyczyło neuromarketingu.
Szkolenie skupiało się na zrozumieniu, czym jest neuromarketing oraz jakie innowacyjne techniki i technologie są wykorzystywane w badaniach nad zachowaniami konsumentów.
Neuromarketing bada, jak mózg reaguje na różne bodźce marketingowe, wykorzystując dwa systemy myślenia mózgu: System 1 i System 2. W praktyce coraz więcej przedsiębiorstw odchodzi od badań klientów na podstawie Systemu 2 mózgu, a nowe technologie pozwalają na głębsze badanie spontanicznych reakcji zakupowych w Systemie 1. Szkolenie pozwoliło pozyskać wiedzę jak badać nieświadome procesy Systemu 1, aby lepiej zrozumieć reakcje konsumentów na bodźce marketingowe. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie ofert sprzedażowych do rzeczywistych potrzeb i preferencji klientów, co prowadzi do bardziej efektywnych strategii marketingowych.