Zapraszamy na prelekcję online pt. „BIOECONOMICUS. Kodowanie ciał i umysłów konsumentów”
Data utworzenia: 24 lutego 2022r.
Szanowni Państwo,
już w piątek 25 lutego 2022 r., w imieniu NZS SGH oraz SKN Marketingu, zapraszamy na prelekcję w formie online pt. „BIOECONOMICUS. Kodowanie ciał i umysłów konsumentów”, którą poprowadzi ekonomista, współpracownik dr Clotaire’a Rapaille’a w ramach firmy konsultingu marketingowego Archetype Discoveries Worldwide (https://archetypediscoveries.com/), tłumacz książki „Kod kulturowy”, a także wykładowca akademicki naszej Uczelni dr Rafał Paprocki.
Celem prelekcji będzie odpowiedź na pytania: jak ludzki mózg podejmuje decyzje oraz jak biologia łączy się z kulturą przy tworzeniu produktów trafiających w sedno potrzeb konsumentów.
Ponadto osią spotkania będą odkrycia dr. C. Rapaile’a opisane w „Kodzie Kulturowym”, a także bonus – idee nieznane i wcześniej nieprezentowane w Polsce. Będzie to doskonała okazja do dyskusji o zachowaniach, które dobrze znamy, ale nie do końca rozumiemy.
Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Wydarzenie będzie transmitowane online.
Szczegółowe informacje dostępne są w wydarzeniu na Facebooku: https://www.facebook.com/events/274987757936045/?ref=newsfeed
Zapraszamy!